Advertenties


Gezien DEEL 17

Gestart door Stefan, 21 januari 2011, 16:48:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Bij de Esso in Zevenaar heb ik al een aantal keer een megane 1 fase 2 gezien (kleurtje van Rick) met evolution velgen (zelfde soort als dat ik heb) met heldere koplampen. Volgens mij werkt dit persoon bij de Esso, ga binnenkort wel een keertje langs en hem/haar een flyer brengen.

Nicole

Aan de A7 net na de afslag Midwolda staat bij de Esso pomp (rode til) ook vaak een megane coupe (type 1 phase 1), een blauwe. Verder helemaal standaard.
Ook die persoon werkt daar volgens mij Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Paul

In Oss zie ik regelmatig een zwarte megane2 5-deurs.
Heeft zwarte velgen en rode remklauwen. Mooie combi  !-!
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

juul

Gister met de hond uitlaten zag ik een zwarte meg III GT coupe kenteken was 98-ntl-3
Een ritje na de wasstraat was niet echt overbodig

Dennis Postma

Volgens mij heb ik vandaag onze forumwaakhond en oer-sympathisant Stefan over de A27 zien vliegen in zijn zoom-zoom. Ik heb je voicemail nog ingesproken knul.  ;)

Stefan

#80
Ben je nu aan het bellen..... -- o-)
:D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

ik kwam vanmorgen tegen 10e op de A28 een grijze megane 3 RS tegen.
ook die mog wel eens naar de wasstraat. hij ging er af bij de shell aan de A28 te hoogte van wezep ;)
Truckertje

nd-photo.nl

Vandaag rond 17:00 een zwarte Coupe Phase 1 gezien op het kruispunt voor de Karwei in Den Bosch (stond daar zelf op het parkeerterrein), sloeg af richting de A59 op de Rietveldenweg. Had alleen andere chromen achterlichten voor zover ik kon zien.

Kenteken was iets met TD-TF-14

freek

vandaag tussen gieten en gasselte richting emmen op de n34 een zwarte megane rs gezien, zwarte logo voorop en zwarte ramen achter. zag er erg vet uit
only men of stihl

Klaas

donderdag: Op de A7 Hoogezand - Groningen : Gele megane3 rs. Heel vet, 's middags A7 Groningen - Hoogezand weer  --. vertrok net van de benzinepomp daar..

Vorige week: Volgens mij Nicole gezien in de stad groningen bij damsterdiep??  --

Gisteren (zondag): Op de A27 voorbij Hilversum een megane 3 5deurs GT (blauwe) ging richting A1 amsterdam..

Edwin Postma

gisteren tijdens het buggyrijden.
gele phase 1 cabrio. meegespoten achterlichten. lm velgen, voorspoiler mee gespoten.
verder kon ik het niet goed zien. maar ik zal niet de enigste zijn die heb heeft gezien 8)7
Truckertje

Nicole

Ehm moet ik even denken, welke dag was dat? :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Klaas

ooh.. dat weet ik echt niet meer.. Maar een blauwe megane met gouden velgen, en een vrouw achter het stuur.. Ik dacht kon niet missen..zal de volgende keer toeteren  Y

Nicole

Er zal toch geen look-a-like zijn :P
Bedenk me net, heb vorige week hoofdzakelijk in de gele megane gereden..
Volgens mij ben ik vorige week ook niet ik Groningen geweest trouwens haha :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Klaas

twee week terug dan .. pfff...  ;)

opnieuw: Onlangs in groningen bij de stoplichten van het damsterdiep een blauwe megane coupe phase 1 gezien. met Gouden velgen.zag er leuk uit. Volgens mij was het Nicole.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev