Advertenties


Gezien DEEL 17

Gestart door Stefan, 21 januari 2011, 16:48:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Ging nogal lastig in een stilstaande of langzaam rijdende file. ;) :P Hij had voorbij het ongeluk wel een voorsprong omdat er een paar auto's tussen zaten en redelijk druk was, maar was redelijk snel weer bij hem.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Den

Haha nee dat rijdt niet snel nee,
Maar je was weer snel bij, ;)
Er rijdt hier een buurt een zwarte rond, of hij kan niet rijden of tis geen echte want met de megane rijd heeft tie al moeite om bij te houden in een sprintje ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

matthew

ja benjamin dan liet hij je dichtbij komen,zodat je nog een keer goed naar de uitlaten kon kijken om vervolgens weer weg te gaan hahaha.

Simtoontje (Simone)

vandaag in lewenborg(bij groningen) een gele renault megane coupé gezien haha zelfde als de mijne:P

Rogier

vanavond toen ik vanuit zevenaar richting huis reed zag ik een witte megane 3 RS met zwarte velgen (wat een machtige machine is dat zeg) later toen ik van de a12 af ging zag ik een zwarte megane 2 RS staan ;)

het was rsjes dag vandaag :D

Edwin Postma

gisteren bij zevenaar (dan wel geen megane) een audi R8 en witte clio RS gordini.
tegen 5. ;)

ook leuke machines.
en in duitsland zag ik een zwarte megane 3 station GT line staan. jammie.
was een dagje naar movie park germany geweest ;)
Truckertje

cmonsprenger

Zojuist een Megane CC met RS bumpers gespot hier in Zaltbommel. Deze is toch helemaal niet geleverd in de RS versie? Zelfbouw dus volgens mij net zoals de gele pinda van R-Zant haha :q Vond het een nette auto, en van jou ook hoor Rodney, vind persoonlijk je kleur mooier !-!






Helaas omdat ik bij mijn vriendins ma in de auto zat geen flyers bij dus, anders had ik hem natuurlijk even geflyerd l-

niXon

vandaag in tilburg bij de kartbaan een gele megane ph 2 gespot.
Met grote spoiler, OZ velgen, bodykit, en volgens mij ook angel eyes (maar dat weet ik niet meer zeker :P)

Dravious (Dennis)

Ik stond wel mijn mijn gele megane ph2 bij de kartbaan XD maar zonder grote spoiler, OZ velgen, bodykit, en angel eyes XD
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Rogier

gister avond bij de chinees in hengelo ov heb ik een blauwe megane 2 rs f1 gezien mooie wagen is dat !-!

en roy jij wordt ook wel is gespot in enschede door me neef :)

Edwin Postma

ik zag op de A50 bij hattem tegen 16:30 een zwarte fase 1 coupe met zwarte velgen en een glimmend randje.
hij had er een aanhanger achter o-)

@simon: ik geloof dat die wel zo gelevert is maar wel in beperkte oplage ofzoiets ;)
Truckertje

megcab2000 (Verkocht)


Gezien, mezelf ,in de kranten (okee, wel in m'n Laguna )

http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/article/detail/584229/2011/05/16/Nu-ook-130-kilometer-per-uur-op-A6.dhtml

Best handig,dat de Franse ingenieurs al een rood streepje bij de 130 op de snelheidsmeter gemaakt hadden. Vooruitziend :-)

groet,
willem
vanaf  'racecircuit' Almere
Megane is verkocht

Edwin Postma

hoe weet je zo zeker dat dat jou laguna is?? :?
zie een wazige foto
Truckertje

Rogier

ik heb vanavond op de a18 richting doetinchem een grijze megane 3 RS gezien, nogmaals wat een super wagen is dat. hij sloeg later bij doetinchem oost af en ging richting zelhem

megcab2000 (Verkocht)


Zelfde kleur/achterlichten/Hatchback en ik woon in Almere en rijd over de A6. Het zou kunnen, ik had ook liever een duidelijker foto :-)

groet,
willem





Megane is verkocht

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev