Advertenties


Gezien DEEL 17

Gestart door Stefan, 21 januari 2011, 16:48:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Citaat van: Edtjuh!! op 21 maart 2011, 06:59:34
goedemorgen

dus nog meer leden in groningen
Ja klopt !-!


Vandaag een blauwe megane coupe 1.6e (monte carlo) gespot (volgens mij had ik hem al eens eerder geplaats, weet het alleen niet meer zeker o-) ) met het kenteken ZN-NN-49, angel eyes, lexus look acherlichten, evo spoiler, 17 "
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Klaas

ik heb vorige week edtjuuh! gezien op de a7 richting groningen vanaf hoogezand  -- (zie je profiel foto, en dacht die heb ik gezien  :grin:)

freek

zaterdag reed ik achter een zwarte megane 3 station gt in groningen aan.heeeeerlijk. en ook nog een vrouw erin
only men of stihl

JanJ

Zondag in het begin van de middag....................blauwe Fase 1.............17 inch........Breda - Haagse Beemden.

Rick Santbergen

mmh Haagse Beemden, daar is mijn bolide ook vaak te bewonderen ;)
Waarom spot je mij niet  8)7

Fubar (Marcel)

Citaat van: Wrecked op 22 maart 2011, 13:42:38
mmh Haagse Beemden, daar is mijn bolide ook vaak te bewonderen ;)
Waarom spot je mij niet  8)7

Dat heb je als je (overal) 130 km/h mag rijden, dan kun je niet alles spotten, hoewel een cabrio van ons caliber ;) moeilijk over het hoofd ziet Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Laurens Klein

Wrecked, reed jij toevallig gister op de Backer en Ruebweg richting Prinsenbeek rond 5 uur? Zag een grijze cabrio rijden met andere bumpers etc.

Rick Santbergen

Ik heb geen anders bumpers Laurens, ben gister ook niet in Breda geweest met de auto helaas.

Laurens Klein

ow ok, opzich wel fijn aangezien dat ding er redelijk beun uitzag. Duidelijk kleurverschil etc tussen bumpers en carrosserie.

Nicole

Vandaag op de N33 vlak voor Veendam een blauwe of zwarte (kon het niet zien omdat ik tegen de zon ik keek) megane coupe phase 1 gespot, met lexus look achterlichten.

En later op het Zuiderveen in Winschoten een gele phase 1 coupe gespot, verder helemaal standaard, maar zag er wel netjes uit !-!

En daarna op de Winschoterweg vanaf Blijham nog een tijdje achter een Megane CC gereden:
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

van de week weer een zwarte coupe in dieren gespot. flyer onder de wisser gestopt.
had alles zwart op de koplampen na ;)
Truckertje

Colin

En de foto van die flyer?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Edwin Postma

battery was iets te zwak voor een foto. was al aan het einde van de dag :D
als ik er weer kom en hij staat er maak ik wel even een kiekje o-)
Truckertje

freek

waar moet ik beginnen. ik vertel gewoon in een lijst wat ik tegen ben gekomen vandaag van een rit van kuinre naar borger via a32-a28-a37.

zilveren megane coupe cabrio mooi laag op de pootjes en lexus achterlichtjes
zwarte megane 3 gt station
blauwe megane 2 cc verlaagd en leek haast frontlipje te hebben
gele megane coupe angel eyes en lexus ook verlaagd
blauwe megane cabrio lexus achterlichten spoiler goed verlaagd (hij had haast)
en op het einde het mooist nog onze eigen megane  !-! vriendin ging weg en kwam haar onderweg tegen. zie je je eigen auto ook een keer van een andere kant :q
only men of stihl

Nicole

Ik heb vandaag rond half 6 bij het station in Winschoten een megane cabrio gespot, met kenteken _ _ - DD - DT (cijfers weet ik ff niet meer haha!), met zo'n aparte orginele oranje achtige kleur! Verder wel standaard, maar een erg nette auto.

En dezelfde blauwe megane coupe phase 2 stond daar ook weer, die ik al eens eerder geplaatst had met kenteken 01-DB-DK :P

En ook nog een mooie bordeaux rode megane coupe phase 1 gespot rond 9uur in Delfzijl !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev