Advertenties


Ruitensproeier doet niks meer

Gestart door juul, 12 januari 2011, 19:37:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juul

Mijn ruitensproeier doet nix meer wel gaan de ruitenwissers heen en weer maar er komt geen vloeistof uit.
Uiteraard is het reservoir wel vol. Is er hier een aparte zekeringvoor(voor het motortje) en zojah waar zit die ken zo niks vinden.

gr juul

Nicole

Kan ook zijn dat het slangetje geknikt zit als de kap dicht is :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sijm138 (jesse)

hoot je het motortje wel draaien want negen van de tien keer gaan de motortjes stuk.
dit is eenvoudig te testen door bijv een draadje met een lampje er aan in het stekkertje te doen en dan sproeien.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

juul

ik hoor het motortje niet, maar waar zit deze precies.
dacht zelf achter het spatscherm dan maar ff kijkuh van het weekend als het droog blijft

sijm138 (jesse)

ja dan moet je de helle wielkuip eruit halen maar om te kijken of hij het doet of niet is heel makkelijk gewoon ffies luisteren of je hem hoort gaan of niet want meestal gaan de motortjes toch stuk.
en als je het motortje gaat vv moet je de helle tank eruit halen.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

f1team

ik heb een megane coupe uit 2000 een raar probleem als ik op mijn voorruit sproei dan doet hij niets maar van achter komt er wel uit terwijl ik de voorkant gebruik dan zou er achter niets uit mogen komen raar weet iemand oplossing alvast bedankt

mark29

Mijn begrijpend lezen is niet zo heel goed, dislectisch.

Als je voor sproeit, komt het er achter wel uit?
Wat gebeurt er als je achter sproeit?
Ik denk dat je pompje kapot is namelijk.
Maar stel hij sproeit voor als je achter wil, kan het ook zijn dat de slangetjes verwisseld zijn op het pompje.

f1team

hoi mark het is al op gelost was voor verstopt denk daarom dat hij het dan aan de achterkant er uit sproeide alles werk weer hoe het hoort maar toch bedank voor je reactie  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev