Advertenties


Klets maar raak DEEL 133

Gestart door Stefan, 12 januari 2011, 14:51:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Even een huishoudelijke mededeling.

Het valt ons (het bestuur) de laatste tijd op dat er weer steeds vaker berichten geplaatst worden die in steeds beroerder Nederlands worden getypt. Hier mee bedoelen we dat er bijvoorbeeld niet naar maar na word getypt of bellen maar belle of bellu.

Daarom wil ik iedereen even aan de volgende forumregel herinneren:
CiteerTaal en leesteken gebruik:
Graag verzoeken wij iedere gebruiker op dit forum zijn/haar berichten op dit forum in het normaal Nederlands te plaatsen. Ook zal er gelet worden op het niet gebruiken van leestekens zoals punten en komma´s. Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen en de gebruiker hier via pm op aanspreken.

Wees niet bang dat wij bij elke type fout of afkorting op zullen treden, deze regel is puur om het forum netjes, overzichtelijk en begrijpelijk voor iedere forumgebruiker te houden. Het is tenslotte een forum en niet een vorm van msn/chatbox.

Nu is het natuurlijk zo dat niet iedereen hier iets aan kan doen als gevolg van bijvoorbeeld dyslexie. Maar we zijn hier met over het algemeen volwassen mensen die in ieder geval minimaal de basisschool hebben afgerond. Dus laten we met elkaar proberen het forum duidelijk en begrijpbaar voor iedereen te houden. Mocht het zo zijn dat je je aangesproken voelt maar heeft het een reden (bijvoorbeeld dyslexie) dat je zulke type fouten maakt, is dit misschien verstandig duidelijk te maken bij een van de bestuursleden of moderators via PM of mail. Dan houden wij daar rekening mee.

Mvg.

Het bestuur.

Rebecca Fontijn

eigenijk heb je helemaal gelijk dat we gewoon duidelijk moeten zijn .
al moet ik toe geven dat ik slecht ben in de . en ,  :)

Dirk Kuipers

Alsje je best maar doet toch, dan is het prima.. Niet iedereen is ook even goed en het moet geen belemmering zijn om iets te posten..

matthew

Citaat van: juul op 17 januari 2011, 17:51:56
http://www.ongein.nl/video-improviseren-13086.aspx


Deze becs

Jullie weten nu waarom ik een clio heb gekocht,hahaha.

@De foto van de auto van rb cartuning,zijn na mijn inziens elia meran side skirts maar dan aan auto mee strak gemaakt.

Colin

haha vind jou toch meer zoon ideale schoonzoon type hoor :P
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

Matthew haalt zo Floor op...

kwam schoonvader tegen...


Ze hadden gevoel voor humor, want ze zijn nog samen... :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Altijd wel eens afgevraagd waar die Renault embleem voor staat of lijkt???  :q :9~


--

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Colin

die bovenste kende ik nog niet :P
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

matthew

Ja benjamin klopt helemaal.Hahaha.

Als ik het laatste filpje zie,weet ik waarom floor ook een clio  wou.Hmmm.

@Collin
Mooi dat ik zo overkom,kan ik lekker incognito gaan.

Rebecca Fontijn

die laatste is helemaal leuk ..

Rogier

ze gebruiken wel altijd een rs in de reclame :P
zo vindt ik die van de megane ook leuk, ontmoet de beste man een dame brengt hij na huis, vraagt die vrouw of hij na binnen wilt komen voor koffie zegt hij nee ik wil alleen maar rijden :D

Nicole

Haha ja die vindt ik ook leuk! :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Floortje

Haha ja wie zal het zeggen waarom ik een clio wou,

Ja benjamin je zit een eind in de goeie richting hahahaha

Rebecca Fontijn

stilte voor de storm ofzo ????

Benjamin Renon

Hier geen storm, maar volop zon.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev