Advertenties


[2004, Clubmeeting] 24 oktober RMCC-afsluitingsmeeting in Uitgeest

Gestart door Dirk Kuipers, 9 januari 2011, 12:15:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

[2004, Clubmeeting] 24 oktober RMCC-afsluitingsmeeting in Uitgeest    

Na veel mailcontact met de organisatoren van deze jaarafsluiting (Michel Veltman en Martijn Gerritsen) was het op 24 oktober dan zover. De afsluiting van het RMC-meetingseizoen 2004 was een feit. Dit alles vond plaats in Uitgeest bij Bob's Saloon. Ruim 25 leden trokken richting het westen van het land om deze dag bij te wonen, dit bracht het totaal aantal aanwezige personen op meer dan 40. Voor een afsluiting een behoorlijk groot aantal.

       














         
Rond half 2 was iedereen ter plaatse en werd er nog eenmaal even gezellig bijgepraat over o.a. de auto's. Tegen 2 uur lieten we de auto's voor wat ze waren en gingen we naar binnen waar voor ons een overheerlijk kopje koffie met een gebakje stond te wachten. Om 3 uur ging de 'RMC-bowlingcompetitie' van start. 7 banen waren voor ons gereserveerd en de groepjes werden snel onderling gevormd. Het ging er fanatiek aan toe en na een uurtje bleek Jan met een score van 150 de winnaar van de bowlingkegel die werd uitgereikt als RMC-trofee. Dat het niveau hoog lag was te zien aan de meerdere scores boven de 100, zeker 4 tot 5 personen zaten in deze categorie! Een eervolle vermelding was er voor mijn Marije met de laagste score van 51 in de 1e game ;).
       















         
Een mannetje of 10 vertrok na het potje bowlen, om half 5 gingen de overgebleven 30 zitten voor een heerlijke maaltijd; soep, spareribs (veel!) of saté en een dame blanché toe. Dit alles was ook weer uitstekend verzorgd. Na de huldiging van Jan werd het tijd voor een kort bedankje van mijn kant voor Michel en Martijn, de spontane reacties van iedereen en de gezellige sfeer onderling waren waarschijnlijk al genoeg voldoening voor hen maar een applausje vond ik (en iedereen met mij) toch zeker op zijn plaats!

Tegen half 7 gingen de meeste leden richting de auto om daar nog even kort na te praten. Een paar mensen kozen er voor om nog een uurtje een baan te huren om nogmaals een wedstrijd uit te 'vechten'. Na 2 knappe games was Bob in ieder geval Jan, Erik en mij de baas. Op de andere baan veegde Martijn met 4 strikes op rij iedereen van de baan......          











Tegen 8 uur werden alle bolides weer gestart, ikzelf had de Coupé niet bij me, net als bij de openingsmeeting was ik aanwezig met de Z3 van mijn vader die ons, na een korte stop in Heteren waar ik mijn Coupé ophaalde die nog bij mijn vriendin stond, weer thuisbracht rond kwart over 10.

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde afsluiting, volgens mij vermaakte iedereen zich kostelijk en de auto stond dit keer eens op de 2e plaats. Dat de onderlinge clubsfeer top is was tijdens deze afsluitingsmeeting weer eens meer dan duidelijk........

Martijn en Michel nogmaals bedankt voor het overnemen van de taak van Remko, nogmaals mijn complimenten en wie weet volgend jaar weer!?!

Het gros van de meetings is nu dus afgelopen, er zijn her en der nog wat tuningmeetings te bezoeken en in december zijn er nog enkele beurzen aan te doen. In januari vangen we dan aan met het RMC Meetingseizoen van 2005. Ditmaal trappen we eens extra vroeg in het jaar af met een heuse nieuwjaarsreceptie en zullen er weer meer (club)meetings op de planning staan, zorg dat je er dan dus weer bij bent ;) !!

Allemaal goede wintermaanden toegewenst, verzorg je auto goed en houdt het forum, je mailbox, de site en je postbus gewoon lekker in de gaten er zitten weer mooie dingen in de pijplijn...........  

   

geschreven door: onbekend

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev