Advertenties


verlagen

Gestart door Andy, 26 maart 2005, 08:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Stefan

ik moet zeggen dat ik gewoon helemaal geen verschil zie eigenlijk.
en dat hoor je echt duidelijk te zien hoor ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

geen verschil te zien!!

MB82


bas1984

nou...... aangezien we over verlaging bezig zijn dump ik hier mijn (aankomend) probleem oook maar ff  :D

nu heb ik sinds een weekje of 2 nieuwe velgjes met nieuwe bandjes dus ( 205/40/17)

en zat dus laats met 2 man bij mij achter in en liep rechtsachter een beetje aan.
ik d8 geen probleem maar auto gaat dus waarschijnlijk deze maand nog verlaagd worden en ik dacht dat ze die achter nog wel meer gaan aanlopen.

ik eens met me kop onder me auto gedoken en eens ff gekeken

nu zag ik dit aan de rechterkant ( bijrijderskant) tus tussen me velg en binnenscherm:



zoals jullie zien genoeg plaats ertussen dus mag geen probleem geven met verlaging....

ik omgerolt na de linker kant en trof dit aan ( kijk niet naar me uitlaat.nl  ;D)



hier heeft renault dus een knik laten in fabriceren waardoor ik er net een pink tussen krijg.....

als ik me auto ga verlagen krijg ik hier dan problemen mee zou het dan gaan aanlopen?


Meganez

Bij mij was de zijkant van de wielkast het probleem, wat daartegen helpt zijn spoorverbreders monteren. Niet te breed anders moeten je wielkasten omgerold worden. Maar 5 tot 10 mm moet het wel doen.

bas1984

kijk rechts is geen probleem.....

alleen links zit een soort knik in me binnenscherm en weet dus nie zeker of ik daar last van ga krijgen.....

maar 10mm moet altijd voldoende zijn?

wouter arnouts

ik weet niet hoeveel hij verlaagt is ik weet alleen dat ik de parkeergarage niet in kom en bij ons in de straat dat gaat maar net.
;D

bas1984


wouter arnouts


RaymondTroost

Bas.. je moet gewoon 5mm spacers nemen.. Als je er vanaf wilt..

Bij mij lopen ze voor tgen me schokbreker aan als ik hard door een bocht ga.. En achter linksachter diep die int begin ook tegen (je onderste foto) .. dat is nu weggesleten :D Gewoon lekker weg laten slijten het kan geeen kwaad als het maar niet te ver is:P Alst goed is komen de 5mm spacers van edgar aankomende week binnen.. dus hoop ik dat het opgelost is..

Citaat van: bas1984 op  7 oktober 2005, 17:45:17
nou...... aangezien we over verlaging bezig zijn dump ik hier mijn (aankomend) probleem oook maar ff? :D

nu heb ik sinds een weekje of 2 nieuwe velgjes met nieuwe bandjes dus ( 205/40/17)

en zat dus laats met 2 man bij mij achter in en liep rechtsachter een beetje aan.
ik d8 geen probleem maar auto gaat dus waarschijnlijk deze maand nog verlaagd worden en ik dacht dat ze die achter nog wel meer gaan aanlopen.

ik eens met me kop onder me auto gedoken en eens ff gekeken

nu zag ik dit aan de rechterkant ( bijrijderskant) tus tussen me velg en binnenscherm:



zoals jullie zien genoeg plaats ertussen dus mag geen probleem geven met verlaging....

ik omgerolt na de linker kant en trof dit aan ( kijk niet naar me uitlaat.nl? ;D)



hier heeft renault dus een knik laten in fabriceren waardoor ik er net een pink tussen krijg.....

als ik me auto ga verlagen krijg ik hier dan problemen mee zou het dan gaan aanlopen?



bas1984

Citaat van: RaymondTroost op  8 oktober 2005, 19:24:15
Bas.. je moet gewoon 5mm spacers nemen.. Als je er vanaf wilt..

Bij mij lopen ze voor tgen me schokbreker aan als ik hard door een bocht ga.. En achter linksachter diep die int begin ook tegen (je onderste foto) .. dat is nu weggesleten :D Gewoon lekker weg laten slijten het kan geeen kwaad als het maar niet te ver is:P Alst goed is komen de 5mm spacers van edgar aankomende week binnen.. dus hoop ik dat het opgelost is..

Citaat van: bas1984 op  7 oktober 2005, 17:45:17
nou...... aangezien we over verlaging bezig zijn dump ik hier mijn (aankomend) probleem oook maar ff? :D

nu heb ik sinds een weekje of 2 nieuwe velgjes met nieuwe bandjes dus ( 205/40/17)

en zat dus laats met 2 man bij mij achter in en liep rechtsachter een beetje aan.
ik d8 geen probleem maar auto gaat dus waarschijnlijk deze maand nog verlaagd worden en ik dacht dat ze die achter nog wel meer gaan aanlopen.

ik eens met me kop onder me auto gedoken en eens ff gekeken

nu zag ik dit aan de rechterkant ( bijrijderskant) tus tussen me velg en binnenscherm:



zoals jullie zien genoeg plaats ertussen dus mag geen probleem geven met verlaging....

ik omgerolt na de linker kant en trof dit aan ( kijk niet naar me uitlaat.nl? ;D)



hier heeft renault dus een knik laten in fabriceren waardoor ik er net een pink tussen krijg.....

als ik me auto ga verlagen krijg ik hier dan problemen mee zou het dan gaan aanlopen?



nah.... zal van de week eens ff gaan meten hoeveel in nodig heb.... denk dat ik met 10mm ALTIJD wel wegkom....

heb bij de lokale spacerboer al een prijsje nagevraagd voor een setje met bouten enz....

mzzl bas

difranco

#86
Citaat van: Meganez op 20 september 2005, 21:41:06
En hij staat na de apex veren dus nog steeds zo. De reden waarom ik dus twijfelde is omdat hij nu niet lager is geworden en omdat ik de achterkant al vrij laag vind...

Heren, heren, heren, waarom nemen jullie in geval van een probleen geen contact op met ons (APEX). Ik heb begrepen dat je een 2.0 8v hebt en deze ligt net op de aslast grens van verschillende 2 sets. Deze veer verlaagd dus niet genoeg, krijg je gewoon een andere set welke wel verlaagd. Je huidige veer gebruiken we voor de 2.0 16V en de Scenic. Je hebt immers 5 jaar garantie en als je niet tevreden bent neem je contact op met je dealer en komt het allemaal goed.
Ik wil nog wel even het fabeltje van het nazakken van veren uit de weg helpen. Een goede veer zoals de onze is gemaakt van Chrome Siliciumstaal en ontlaten op 400 graden Celcius. Deze zakken nooit meer in! Slechts de goedkope kwaliteit veren kennen dit gebrek en hier herken je ook meteen de slechte veer aan. Verder worden de veren geshotpeend, voorzien van een antiroest behandeling en de flexibele poedercoating wordt met 200 graden aangebracht. Een eventuele beschadiging wordt hierdoor geisoleerd en zal niet verder roesten dan de beschadiging in kwestie. Onze importeur heeft eea reeds aan Stroeve doorgegeven dus je kun binnenkort je nieuwe set verwachten. En laat nog even weten hoe eea afgelopen is.

Timo Zuiderduin

Citaat van: difranco op 13 oktober 2005, 10:57:34
Citaat van: Meganez op 20 september 2005, 21:41:06
En hij staat na de apex veren dus nog steeds zo. De reden waarom ik dus twijfelde is omdat hij nu niet lager is geworden en omdat ik de achterkant al vrij laag vind...

Heren, heren, heren, waarom nemen jullie in geval van een probleen geen contact op met ons (APEX). Ik heb begrepen dat je een 2.0 8v hebt en deze ligt net op de aslast grens van verschillende 2 sets. Deze veer verlaagd dus niet genoeg, krijg je gewoon een andere set welke wel verlaagd. Je huidige veer gebruiken we voor de 2.0 16V en de Scenic. Je hebt immers 5 jaar garantie en als je niet tevreden bent neem je contact op met je dealer en komt het allemaal goed.
Ik wil nog wel even het fabeltje van het nazakken van veren uit de weg helpen. Een goede veer zoals de onze is gemaakt van Chrome Siliciumstaal en ontlaten op 400 graden Celcius. Deze zakken nooit meer in! Slechts de goedkope kwaliteit veren kennen dit gebrek en hier herken je ook meteen de slechte veer aan. Verder worden de veren geshotpeend, voorzien van een antiroest behandeling en de flexibele poedercoating wordt met 200 graden aangebracht. Een eventuele beschadiging wordt hierdoor geisoleerd en zal niet verder roesten dan de beschadiging in kwestie. Onze importeur heeft eea reeds aan Stroeve doorgegeven dus je kun binnenkort je nieuwe set verwachten. En laat nog even weten hoe eea afgelopen is.

He, als we daar Difranco van de TEC niet hebben!!
jij weet waarschijnlijk niet wie ik ben maar ik weet inmiddels alles van jouw projectwagen! ziet er goed uit, niet mijn smaak maar Respect voor alle dingen die je eraan verbouwd hebt!! zag je overigens regelmatig rijden (lees racen) in hillegom en omgeving!!

difranco

 :) Haha, zo zie je maar waar je elkaar tegenkomt... Maareh, racen, moi? ::)

Timo Zuiderduin

Ik heb zelf ook geruime tijd in een paarskleurige tijgert gereden en heb een half jaar lang in Hillegom gewoond (kom er nu nog regelmatig). dus dan is het verband snel gelegd!!

voor de mensen die benieuwd zijn,..
Franco weet waar hij over praat!

zie hier zijn projectpagina. http://home.planet.nl/~difranco/

(hoop dat je het niet erg vind dat ik hem hier gepost heb anders verwijder ik hem weer!!)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev