Advertenties


verlagen

Gestart door Andy, 26 maart 2005, 08:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jeroen

Die bedoel ik ja  :D
Of jouw schokbrekers hiervoor geschikt zijn weet ik niet.

Een stuk van je huidige veer afslijpen is het allerdomste wat je kan doen. >:(

Meganez

Heb gister verlagingsveren van apex onder mn megane gemonteerd (30-35 mm) en aangezien deze veren voor zowel de 1.6 als de 2.0L zijn zou je zeggen dat met mijn 2.0L 8v met airco en gasverdamper dan toch zeker wel 35 mm verlaagt zou moeten zijn... (door het hoge gewicht)..

Nu lijkt het echter alsof de auto eerder hoger staat als verlaagt is, ik had de grondspeling van mijn voorbumper helaas niet van tevoren opgemeten dus excact weet ik het niet..

Hij rijdt daarintegen wel 10 keer strakker!

Hebben meer mensen hier last van (gehad), kan het een productie foutje zijn (ze moesten door apex namelijk speciaal voor mij gemaakt worden omdat ze geen voorraad meer hadden) of is het gewoon een kwestie van inzakken?

Jeroen

Het resultaat moet je gelijk zien, de veren zakken nog wel wat na maar zeker geen 30 mm.

Stefan

Bij een verlaging moet het resultaat toch wel duidelijk zichtbaar zijn achteraf hoor
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Meganez

 :( >:( :'(

heb ik weer...

kan ze moeilijk terug sturen denk ik nou ze eenmaal al gemonteerd zijn..

Stefan

Citaat van: Meganez op 19 september 2005, 19:32:40
:( >:( :'(

heb ik weer...

kan ze moeilijk terug sturen denk ik nou ze eenmaal al gemonteerd zijn..

waarom niet??
Niet goed, is niet goed lijkt mij.
Nee heb je, ja kun je krijgen zeggen ze toch altijd... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Meganez

Citaat van: Stefan op 19 september 2005, 21:34:01
Citaat van: Meganez op 19 september 2005, 19:32:40
:( >:( :'(

heb ik weer...

kan ze moeilijk terug sturen denk ik nou ze eenmaal al gemonteerd zijn..

waarom niet??
Niet goed, is niet goed lijkt mij.
Nee heb je, ja kun je krijgen zeggen ze toch altijd... ;)

Ik denk gewoon niet dat ze zomaar veren terug zullen nemen die al gemonteerd zijn geweest. Ik heb nu al van meerdere mensen gehoord dat het meestal toch na verloop van tijd nog aardig kan gaan zakken, dus ik wacht in volle hoop nog wel ff af.. ik zit wel te twijfelen of mijn megane misschien niet al verlaagd was.. wat denk jullie als je deze foto's bekijkt, zowel voor als achter (dit is dus de oude situatie nog maar de nieuwe verscheelt niet veel)










Stefan

Niet verlaagd.
Zo stond mijn auto er ook bij voordat hij verlaagd werd.
Omdat hij voor zo omhoog staat, staat ie achter zo laag.
Na de verlaging was de voorkant een heel duidelijk stuk gezakt en leek het alsof de achterkant juist ietsje hoger was geworden, maar hij was nog steeds laag genoeg.
Ik heb er ook nog foto's van maar die moet ik ff opzoeken ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

hij staat naar mijn idee vrij hoog op zijn pootjes!! :-\


Meganez

En hij staat na de apex veren dus nog steeds zo. De reden waarom ik dus twijfelde is omdat hij nu niet lager is geworden en omdat ik de achterkant al vrij laag vind...

Stefan

dat is idd het effect van de voorkant die zo hoog staat en de achterkant een beetje "indrukt"
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Reinier Goorden

Meet het eens op. Vanaf de grond tot het hoogste punt in de wielkast. Heb dezelfde velgen en heb hem ook net verlaagd, kunnen we eens vergelijken ;)

coupe-monte-carlo

Citaat van: Remko de W. op 19 september 2005, 12:37:10
Citaat van: matthijs op 18 september 2005, 22:29:02
zijn dat deze die je bedoelde jeroen?
http://www.sk-tuning.de/web/shop/product_info.php?cPath=1461_901_907_934&products_id=152

zou ik hiervoor ook weer andere schokdempers moeten gebruiken dan? die wat ik nu heb zaten bij de set van 4 cm verlaging. ???


hier moet je dan dus ook kortere dempers gebruiken,
anders liggen de veren er gewon los tussen...
met standaard schokdempers kun je een megane toch ook wel 3,5 cm laten zakken?
of zie ik nu iets over het hoofd?

coupe-monte-carlo

ik heb andere dempers, maar weet niet tot hoeveel die kunnen hebben. heb ze  2e hands overgenomen van iemand dus....
ik denk dat ik ze maar gewoon ga bestellen, past het niet, ga ik gewoon opzoek naar weer een nieuw setje dempers  :)

Meganez

#74
Heb eindelijk is ff foto's gemaakt, nu drie weken na het verlagen van mijn megane.

Zien jullie het ook, die zeeeer grote verlaging??


Voor? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Na

Voor? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Na

Voor? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Na

Voor? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Na

Ga nu toch maar is ff contact opnemen met stroeve en apex want als ze 30 tot 35 mm verlaging zeggen en dit is het resultaat, denk ik toch dat er iets niet klopt

ps. leuk joh als ter ff een *%@# grasmaaier langs je auto rijdt, hij was net gewassen..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev