Advertenties


verlagen

Gestart door Andy, 26 maart 2005, 08:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dbt20

Citaat van: Michel Cijs op 30 juni 2005, 22:09:29
Citaat van: Martijn B op 30 juni 2005, 22:08:12
De prijs is goed maar of de veren van inter-alloy zo goed zijn?

heb op de mijne 3 jaar gereden en dat ging prima ;) zitten inmiddels weer onder de coupe van een ander lid

desondanks zou ik nu ook eerder voor een ander merk gaan, nu ik weet hoe kw bijv rijd ;D

ah ok, ik heb ook een adres waar ze KW kunnen monteren of weitec, is dat dezelfde kwaliteit, KW zat ietsjes duurder volgens mij.

Birt

met KW wordt volgens mij de schroefset bedoeld. en die is ietsje duurder ja. rond de 1000 euri's zo uit het hoofd.

Maar ik heb G&M er onder zitten en die zijn aardig hard. geven 3,5 cm verlaging. comfort bij gewoon rijden is nagenoeg gelijk, maar bij de drempels en andere kleinere hobbels merk je goed dat hij keihard is.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Erik van der Velde

Bouwjaar, berry heeft er 1 uit '99  ;)

dbt20

MCC heeft een mooie prijs voor het alleen verlagen van voor, dik onder de 200e ;D , maar dat is dus met intrax veren. Wat is de ervaring hier mee?

Ik heb nog een bedrijf hier vlak bij en die vraagt 200e incl uitlijnen, en dat is met een blank merk veren uit de fabriek van merwede ofzo, is dit voor iemand bekend?


MB82

Ik heb Intrax en ben ook bij MCC geweest en ben er tevreden mee. Frank zal denk ik wel adviseren om de achterkant ook te verlagen vanwege het gedrag van de auto. Het staat ook wat netter en je bent met 250 euro klaar (geen lid 250, leden 220 euro)

dbt20

ik kijk eerst fftjes aan als ik em ga verlagen of ik de achterkant doe, als t meezit kan de achterbank er over een maandje uit, en dan komt er een 15"gepoorte kist op de achterbank/in koffer. Totaal gewicht zal dan achterin over de 100kg zijn. ik denk dat ie dan al best ver zakt ??? ,  nu is iig al 1,5 cm gezakt ongeveer.

Michel Cijs

Citaat van: Martijn B op  5 juli 2005, 17:30:45
Ik heb Intrax en ben ook bij MCC geweest en ben er tevreden mee. Frank zal denk ik wel adviseren om de achterkant ook te verlagen vanwege het gedrag van de auto. Het staat ook wat netter en je bent met 250 euro klaar (geen lid 250, leden 220 euro)

dus je kan beter lid worden ;D

MB82

Voor mij al te laat ;D Maar ik heb nog wel wat meer plannetjes dus wie weet.

coupe-monte-carlo

weet iemand hier welke verschillende type verlagingsveren er op de markt zijn?
ik ken op de schroefsets na eigenlijk alleen de standaard verlagingsveren van 3,5 cm
zijn ze er ook van 5 6 of 7 cm ?
of zit je dan eigenlijk direct al op een complete schroefset?

Jeroen

SK Tuning had/heeft 60mm veren.

Maar dan moet je ook andere schokbrekers en toen kwam het totale plaatje goedkoper uit met een schroefset.

Reinier Goorden

3 a 3,5 cm is max. Ga je lager werken je originele shocks ook niet meer.
Dat bedoel ik

coupe-monte-carlo

ik heb ooit een verlagingset 2e hands van iemand overgenomen, en deze waren met andere schokdempers ( merk weet ik zo niet uit mijn hoofd)
maar hij staat me voor nog veel te ver op de poten, en wil hem toch graag iets laten zakken, zonder een enorme kostenpost zoals bij een schroefset, vind ruim 800 net iets te gek...
vandaar dat ik dacht, kan k niet gewoon andere veren er onder gooien....

coupe-monte-carlo

#57
zijn dat deze die je bedoelde jeroen?
http://www.sk-tuning.de/web/shop/product_info.php?cPath=1461_901_907_934&products_id=152

zou ik hiervoor ook weer andere schokdempers moeten gebruiken dan? die wat ik nu heb zaten bij de set van 4 cm verlaging. ???

bas1984

ben ook aant navragen geweest

nu ben ik bij platimex uitgekomen die hadde een mooi setje van veren en schrokbrekers en die verlaagde ongeveer 45mm

coupe-monte-carlo

k zit er wel eens aan te denken om er gewoon wat af te slijpen, maar dat lijkt me geen verstandig idee  :) ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev