Advertenties


verlagen

Gestart door Andy, 26 maart 2005, 08:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tobias

Weet iemand of er in Rotterdam of omgeving iemand is die mijn Megane 5 deurs 1997 kan verlagen ?

Sjors

Tobias

Mail Robert van RBcartuning.nl even. Zit in Brielle.

info@rbcartuning.nl

www.rbcartuning.nl !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Tobias

Hoorde dat die nogal prijzig zou zijn ?

Reinier Goorden

Ik zou zeggen mail hem en je weet het ;)

Tobias

Heb ik ondertussen reeds gedaan, hardstikke bedankt trouwens voor je reply.

Ton

Henry

Ook ik ben aan het kijken om mijn phase 1 te verlagen...

Op marktplaats kwam ik deze link tegen die mijn de aandacht trok....http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-renault/75170056-renault-schokdempers-megane-laguna-clio-twingo-etc.html

dus even reageren met onderstaande reactie....


CiteerBeste Henry,

Bedankt voor uw email.

Voor de Renault Megane kunnen wij de verlagingsveren en verlagingssets
(dempers & veren) leveren.

Houdt er rekening mee dat de Megane maar over 2 veren beschikt
(voorzzijde). De achterzijde bestaat uit torsie.

Wij kunnen u het volgende aanbieden:

2 verlagingsveren voorzijde:

Prijs Incl BTW: 85 Euro.

De verlagingsveren zijn leverbaar in de volgende maten: 35mm, 40mm, 45mm
en 50mm.

Verlagingsset (dempers + veren):

Prijs Incl BTW: 245 Euro.

De prijs blijft gelijk, ongeacht de verlagingsmaat die u zou bestellen.

De verlagingsveren worden geleverd van het topmerk V-MAXX!

Voor verdere vragen, informatie en advies kunt u uiteraard altijd
telefonisch contact opnemen. Wij staan dan altijd klaar om u verder te
helpen.

Met vriendelijke groeten,


A-O Parts

Kantooradres:
Niasstraat 1
3531 WR
Utrecht

Tel: 06-14068207
Email: info@aoparts.nl

Nu is mijn vraag...is dit duur ??? en zo ja ...wie is goedkoper ...Zonder lid te zijn van RMC
ik weet het ...niet slim van me  :q

Andy

Ik zie dat mijn topic nog steeds actief is.
Verlaagd is mijn auto inmiddels al 1,5 jaar.
Ik heb 'm verlaagd middels een KW schroefset en dit heb ik bij MCC sport in Veghel laten doen.
Het is niet de goedkoopste oplossing, maar zoals altijd goedkoop is duurkoop.

Het bevalt uitstekend.
Ik laat het topic nog ff actief voor ik er een slotje op gooi.

Haas

goed, inmiddels waren mijn veren binnen, vanmorgen heerlijk aan de slag gegaan...passen de veren niet,  :0
Foutje, er was geen rekening gehouden met het feit dat een diesel grotere diameter veren heeft, blijkbaar?

Nu vraagje, de goede veren zijn leverbaar, alleen nadeel is: maar 30mm. Nu ben ik altijd nogal huiverig voor die getallen, aangezien het werkelijke resultaat meestal een cm minder is. Nu vind ik 2 cm nogal aan de karige kant....
Zou het een optie zijn om complete poten van een Megane 2.0 oid eronder te zetten, waar deze veren dus wel op passen? Of wordt dat echt drama ivm het wat zwaardere blok? (wat ik overigens nogal betwijfel tov een 2.0 16v.)

Haas

#113
kortom een paar 2.0 16v schokkers scoren, veren erop en klaar?  Y

Zit er nog veel onderscheid tussen die vooschokdempers? Heb nu de sportuitvoering, dus de stuggere varianten, maar die zitten ook onder een 2.0 16v/8v en een 1.6 16v? Moet niet van die slappe shit hebben straks...

Weet iemand de renault bestelnummers van die schokdempers? dan kan ik wat makkelijker vergelijken :)

Reinier Goorden

Heb nog een set verlagingsveren liggen welke onder een fase 2 diesel hebben gezeten. Y

Haas

boeit me niet zozeer waar ze onderuit komen, als het maar geen slappe shit is en waar de veren op passen.

Kortom, veren zijn voor een Coupé (niet dieselvariant, daarom passen ze niet), daar wil ik dan dus de schokdempers bij hebben.
Heb verder niet veel ervaring met Méganes, dus mijn vraag is, wat kan ik het beste nemen? De schokdempers van nu hebben lager in de onderste schotel...

Haas

Citaat van: Reinier op 10 februari 2007, 18:04:59
Heb nog een set verlagingsveren liggen welke onder een fase 2 diesel hebben gezeten. Y
bedankt voor het aanbod, maar OF ik ruil de veren om voor de dieselveren OF ik zoek een paar andere schokdempers voor deze veren... Y

nogmaals bedankt!

Haas

#117
@Jochem, bedankt voorje antwoorden!

dat van de gewichten van de coupe's dacht ik al.

Heb idd rechte veren hier liggen en wat eronderuit kwam was idd iets taps toelopend en groter qua diameter.

misschien dat deze fotos wat helderheid scheppen?





Dan even iets wat me nu tebinnenschiet: als alleen de onderschotel anders is bij een 2.0 16v, kan ik die dan niet ovezetten? Kortom, eigen schokdempers, veren die ik nu heb en dan onderschotels van een 2.0 16v?

Damn..ik spring wel van de hak op de tak zeg... 8)7 Maja, komt omdat ik huiverig ben voor de veren voor een diesel (omruilenis geen probleem namelijk), die verlagen namelijk maar 30mm..

Haas

jazeker! Ik ben totaal niet thuis inde meganes, dus alle info is meer dan welkom!

Ik heb verder geen zin om andere onderdelen zoals fusees oid over te gaan zetten, tis mijn dagelijkse auto en niet mijn projectapparaat ;)

Blijft voor mij dan dus en tweetal opties over:
- de gok wagen en de veren omwisselen voor de juiste, met als risico dat ik dadelijk met veren zit, die niet ver genoeg verlagen naar mijn idee.
- Onderschotels van een 2.0 16v (indien mogelijk)

Haas

verdammte scheisse :P

tnx voor de hulp  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev