Advertenties


verlagen

Gestart door Andy, 26 maart 2005, 08:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Patricklauw

Thanks Reinier  !-!

Stefan

#166
Als je gewoon "normaal"  verlaagd bent kan je prima overal komen.
Soms zal je, zoals Jochem al zegt, ff wat meer moeten uitkijken, maar dat is misschien zo heel af en toe maar (bij parkeergarages en dat soort plekken misschien)
Mijn coupe was destijds ook normaal verlaagd en dat ging allemaal prima.
De auto wordt natuurlijk ook wat stugger, dus veert hij iets minder in waardoor je nog steeds over de hobbels etc kan.
Ik kan me voorstellen dat als je auto's ziet zoals die van Jochem(sorry Jochem ;)) dat je denkt dat je nergens meer komt, dat zou ik ook denken namelijk, maar met een normale verlaging maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoor
Ik zou het ook zeker gewoon ff helemaal afmaken met die verlaging Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

michel81

he chris zoals ik eerder heb gemeld ik zou even langs cartrend gaan die kan je dan het één en ander uitlegen en voor rekenen.
ik zou zeker zoals jochem zegt geen setje kopen van 50 euri maar neem gewoon een goed of een redelijk goed veer zo voorkom je een hoop gedoe.
en kijk naar mij auto oke ik kan niet met 50 over een hoge drempel maar ik kom toch echt waar ik zijn wil zonder schade of iets te raken van de auto.
dus chris geloof ons nou maar dat als wij er mee kunnen rijden met schoefsets er onder jij het zeker kan met vertjes er onder Y.

ps ben zelf voor ook 6cm omlaag gegaan en achter ongeveer 5 dus weet waar ik het over hem :)

groetjes michel81

Reinier Goorden

Christiaan heeft als nadeel dat z'n achterbumpert al erg laag is dus ik snap z'n probleem. Maar zoals Jochem zegt, terug kun je altijd Y

Stefan

volgens mij heb je over het algemeen minder last van je achterbumper als van je voorbumper.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lacor

Een paar stukjes terug had ik een vraag. Of anders, wie heeft dezelfde instelling en hoe hard (km/u) dien jij dan een flinke drempel te nemen?

Lacor

Ik weet het zeker, je voelt dat er een bijzonder lange slag wordt gemaakt. En je hoort het. Misschien woont er iemand in Utrecht? Neem de Jumbo in Overvecht en die weg die daar voor langs loopt. Rij richting het station en de laatste hobbel wanneer je tegen de flats aanrijdt. Mocht je die kennen, ik ben benieuwd naar ervaringen. Voor een foto zal ik nog ns kijken.
Het kan goed mogelijk zijn dat ik anders gewend ben. Het is wel mijn eerste verlaagde auto. Maar iedereen, zelf de oudere mensen ;), zitten zowat in mijn bumper als ik over die drempel ga.

meg-freak

ik zal binnenkort eens gaan rondkijken voor paar leuke veren. zoals als jochem zegt kan altijd nog terug en denk zelf ook dat het de auto af zal maken.

bedankt jongens

chris

meg-freak

heb zojuist van benjamin een setje verlagings veren 35mm gekocht om te proberen hoe het gaat jullie horen het zodra het eronder zit

Mrtijn

Christiaan, jouw achterkant is nog niet verlaagt begrijp ik?
Zou jij de afstand tussen hart achterwiel en de onderkant van het achterspatboord kunnnen meten voor mij?
Ik wil namelijk weten hoeveel ik gezakt ben.

Alvast bedankt

michel81

ja wel dacht dat die 2 cm gezakt was door de as.

meg-freak

achteras is wel gezakt weet niet hoeveel omdat dit al gedaan was toen ik de auto kocht

Mrtijn

Ik heb koni gele dempers achter, deze kan je in hardheid verstellen. Iemand een idee of rechtsom of linksom draaien stugger is?


Haas

volgens mij rechtsom stugger, maar bind me er niet op vast.

staat ook op de onderzijde van de demper als het goed is bij het montageoog van de draagarm (bij t wiel zeg maar )

Mrtijn

Ok dan ga ik even kijke, want in de gebruiksaanwijzing staan alleen grafiekjes waar ik niet uitkom als amateur :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev