Advertenties


verlagen

Gestart door Andy, 26 maart 2005, 08:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost-cabrio

achter had ik eerst gewoon orginele maar later toch maar kw onder gegooit omdat ik ze gratis bij kreeg toen ik voor had  gekocht, (foutje)


lúk

maar voor ben je 4 cm verlaagt duz.en hoeveel cm achter dan ? en op de torsie verlaagt ?

Joost-cabrio

achter ongeveer 4 cm voor heb ik schroef.
hier heb je een foto hoe hij is:

lúk

en wat kost zoon setje als ik vragen mag ? kwam jij niet uit de buurt van haderwijk en doe je dat zelf ?
of zit ik helemaal fout  :)

Joost-cabrio

ik weet niet meer wat ik toen die tijd voor de voor set heb betaald, en ik kom uit de buurt van arnhem.
Ik doe achter verlagen idd altijd zelf.

lúk

jij was ook rmc lid of niet.maar als ik zo kijk heb jij denk ik 16 inch velgen ?
en ik zit met 17 inch en me dealer zegt dat ik achter niet lager kan en als ik voor lager kan en ga wil ik dat achter ook wel maar wil niet me wielkasten laten rollen ook geen geld voor.wat zijn de opties voor mij dan nog ?

Joost-cabrio

zoals ik al zei heb ik 215/35/18 banden dus 18 ince schmidt space wielen,
ik wilde dus ook eerst achter verlagen omdat ik alles wilde verlagen of anders niet, dus eerst heb ik hem achter verlaagt en toen pas de voorset gekocht en er onder gezet.

ik was idd ook eerst lid, maar ik had er voorig jaar zo weinig tijd voor en dit jaar weer dus dat ik mij voorlopig maar een beetje afwezig laat, maar ik kom nog zeker iedere dag op het forum, ook  IK kan dat niet missen.
mijn wielkasten zijn niet omgerold, en met zrondom een setje spoorverbreders van achter: 1,5 cm en voor 0,5 cm paste het perfect.

lúk

hm oke maar kan je ook zeggen hoeveel cm ik kan zakken opde torsie of weet je dat niet ?
en dat moet dan in combinatie met setje spoorverbreders ;)

Joost-cabrio

dat ligt ook aan de et waarde van je velgen omdat je binnen of buiten de wielkasten komt, als je er binnen komt dan kun je vrij ver zakken maar als je weer te ver naar binnen staat zal hij aan lopen en moet je met spoorverbreders werken.
maar , dat is natuurlijk kwa mening van iedereen anders, ik vind zelf het mooiste dat voor iets lager staat als achter.
Op de foto heb ik 2 volwassenen achter in zitten dus daar staat hij bijna mooi gelijk.
maar dat is weer de voordeel met een schroefkit je kunt hem op de mm nou keurig zetten.

lúk

jah dat wil ik wel voor iets lager dan achter !-! maar ik wil graag weten als iemand kan zeggen van voor moet je 4 cm verlagen en achter 3 bijvoorbeeld mooiste is als dat op de torsie kan ? maar anders ga ik wel eve met de dealer over leggen die de nieuwe achteras er onder gaat zetten  !-!

Joost-cabrio

is goed suc6 ermee.
groeten

lúk

heel erg bedankt tis me nu wel  duiderlijker  !-!
als er nog meer menssen zijn laat je mening maar horen  !-!

MB82

Bij MCC was standaard voor 4 cm en achter 3 cm verlagen. Op mijn verzoek heeft MCC de achterkant 2cm verlaagd. Heeft de megane ook niet zo'n hangende kont ;)

Oldskool

dus tot 40 mm verlaging kan dus met originele dempers?

RaymondTroost

wat denk je van je comfort.. die gaat er helemaal aan als 40mm zakt met ori dempers.. ik denk dat je de harde klappen snel zat zal zijn... 40mm kan je net goed zeggen dat je niet meer veert.. maar de klappen opvangt ;) zou echt max tot 3,5 gaan dat heb ik nu ook.. maar ik vindt dit al ### rijden.. gelukkig is over 3 weken me schroefsetje binnen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev