Advertenties


verlagen

Gestart door Andy, 26 maart 2005, 08:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Nick Mattheus

de laatste vraag weet ik niet maar denk toch wel dat deze zeker moeten gereviseerd worden ;)
Die koni's zien er slecht uit :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

anusbaf

#122
wat kan je daar aan reviseren? nieuwe olie er in? of zouden ook alle afdichtingen nieuw moeten?

freek

wat zijn ongeveer de kosten om  je auto bij mcc te verlagen en duurt dat 1 dag? kweet nog niet wat ik wil. of torsie met andere veren of schroefzet.

thanks
only men of stihl

Jeroen

De prijs voor RMC leden kun je terug vinden op de MCC pagina op de site.
Voor niet leden moet je MCC even bellen  ;)

Haas

goed...vandaag na een vakantie mijn nieuwe veren binnen gekregen. Speciaal op de juiste lengte geperst. Ziet er beter passend uit als de vorige set, dus morgen aan de slag :)

Haas

ollekidee, tis gelukt hoor  !-!
veren pasten netjes. Voorkant staat wat mij betreft perfect  o-)
Owja, had ook nog nieuwe wieltjes aangeschaft gisteravond. De oplettende kijker hier weet waar ze vanaf komen....  >:D

goed, foto's:







8)

ik ben er écht blij mee!
Morgen de achterkant laten zakken en als het droog is de xenon erin zetten, moet nu naar de verjaardag van moeders. Die vind het ook wel eens leuk me te zien, zonder vieze handen of auto's waar ik aan moet sleutelen ;)


iedereen bedankt voor de tips en hulp!

Decepticon#1

Goh...ik heb een vermoeden! Vet strak...ik zei toch al dat ze mooi zouden staan  _o_ _o_

Haas

of je daar ff gelijk in had! 8) !-! :)

loek

@Haas,
voorkant ziet goed uit ja,alleen jammer van je RTC stickers  8)7
;)

lúk

wie kan mij helpen  ;) ik moet een nieuwe achteras onder mijn coupe hebben en die zet de dealer waar ik hem gekocht heb er kostenloos onder  !-! nu zit ik er aan te denken ook meteen de coupe te verlagen.
maar nu hebben ze bij de dealer gezegt dat ik achter niet kan verlagen.omdat mijn velgen dan aanlopen in de wielkast.ik heb 17 inch bsa lance velgen wie kan mij vertellen hoe ver ik achter kan zakken zonder de wielkasten te rollen als dit uiteraat mogelijk is  ;) want als ik allen voor verlaag denk ik dat het er niet mooi uitziet :?

rob84

hey luk als je hem alleen voor verlaagd met 17 inch komt hij er ongeveer zo uit te zien.

maar achter verlagen gaat bij mij ook gebeuren en lijkt mij geen probleem licht er natuurlijk aan hoe breed je wielen zijn enzo.
gr rob

lúk

ik heb dunlop banden 205/40/17
maar ik wil hem op de torsie verlagen niet naar mcc vind ik te duur  :x
neem aan dat ze dat bij de dealer ook de torsie kunne verlagen  ;)

Joost-cabrio

ik heb hem zelfs nog een 4 cm verlaagd met 215/35/18 band dus dat met jou band moet zeker lukken
groeten joost

lúk

wat van verlagins veren heb jij gebruikt kw ???

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev