Advertenties


Klets maar raak DEEL 132

Gestart door Stefan, 4 januari 2011, 08:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ErikWiering

Mensen dankje voor jullie reacties op mijn filmpje =)

@ dirk tuurlijk staat mijn megane er tussen ;$ twee x zelfs [a]''
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

Rick Santbergen

Iemand al opgevallen dat het aantal Pageviews van ons forum de afgelopen maand, het hoogste aantal is sinds mei 2008  -- :-* :grin:

Stefan

Ja, dat klopt, maar er zijn ook ladingen met spam-accounts aangemaakt in de afgelopen maand, dus wellicht dat het daar ook iets mee te maken heeft..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Ik was net even op het automaxx forum om het project van alex is te bekijken, maar wat een werk zit er in zijn auto. zijn auto wordt denk echt een prachtexemplaar en die kan onder het kopje exclusive megane's terecht :P

Colin

Klopt zat pas ook vol bewondering te kijken. Jammer dat hij hier nooit meer komt.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

zeker jammer, volgens mij ligt zijn project stil want de laatste post op de automaxx forum was vorig jaar :P als ik het goed gezien heb

Nicole

Wij zijn druk bezig met die onderlip, moet nog een keer écht netjes bevestigd worden, zit nog een beetje raar.. Mistlampjes ook in de bumper, moeten als het wat warmer is (haha), alleen nog ff aangesloten worden, en ff de hendel met schakelaar overzetten! :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn


Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ErikWiering


@ colima

Als ik nog een x een filmpje maak komt die van jou er ook tussen te staan hoor haha.. dan moet je maar ff een mooie foto toe sturen ofzo =D

@ Coup a One

Zeker komt er ooit nog een opvolger ;$ en ik wordt 90% ook lid van deze club deze jaar =)
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

Nicole

Geen erg duidelijke foto, maar de onderlip zit eronder, en de mistlampen zitten ook in de bumper!

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

het geeft een detail van het geheel ;)
ziet er goed uit ga je de lege stukken nog opvullen met gaas ?

Rebecca Fontijn

ik dacht altijd dat die mistlampen standaard waren omdat ik ze ook heb  :? maar dat is dus niet zo

Rick Santbergen

Jou auto heeft ook opties geinstalleerd becs ;)

Rebecca Fontijn

daar heb ik toch geen verstand van rick ik kan rijden en tanken en meer niet hoor vraag me niet een lampje te verwisselen ofzo...
over lampjes gesproken het lampje wat aan hoort te gaan als je je deur opend doet het niet meer kan ik dat zelf vervanen ??

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev