Advertenties


Klets maar raak DEEL 132

Gestart door Stefan, 4 januari 2011, 08:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Dat bedoel ik :D
leeftijd is maar een getal hoor.. ;)
Ben nu 33, maar vanbinnen pas 18 hoor haha :D

Maar kinderen is nog niet onze 1e prioriteit voorlopig nee,eerst even wat andere zaken op orde brengen, maar je weet nooit in de toekomst he... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

tja rick doen alsof is ook een optie maar doen alsof kun je in alle richtingen toch ....??

mijn ouders zij ook niet meer de jongste ( heb je met zo een oud waif als dochter) maar doen wel gewoon lekker met hun tijd mee in elk op zicht
ik durf oprecht te zeggen dat ik me zeker niet schaam voor mn ouders en gerust de kroeg in duik met ze ....wat dus ook nog wel eens gebeurt

Rick Santbergen

Ik duik ook gerust met mijn vader de kroeg in. Dat betekent echter niet dat mijn vader mij altijd begrijpt.
Met je tijd meegaan betekent voor mij, dat iemand zich gedraagt naar zijn eigen leeftijd. Oftewel je gaat met je eigen tijd mee.

Iemand van 50 die zich gedraagt als een tiener, is niets voor mij. ;)

Rebecca Fontijn

en dat bedoel ik dus ook mee gaan met je leeftijd ..... ik ken vrouwen en mannen in de leeftijd van mn ouders dat zijn al echt oude mensen qua kleding en zo

Joey Voormolen

Erik leuk filmpje heb je in elkaar gezet !-!
Lowered M3C GT

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Zo'n grote vuurbal als ik uit het raam kijk.

Najah 3 kilometer verderop, die brand bij een chemie bedrijf in Moerdijk.

paikey

zag het net op het nieuws......Die grote gele blus jongens komen hier van de vliegbasis uit ons dorp :P

sjerrie

volgens het nieuws komen ze uit gilze rije hoor paikey
Was wel ff schrikken, komen thuis van een dagje antwerpen, zet tv aan en grote brand in Moerdijk.
Mn vader en mn schoonzusje werken daar alle2. gelukkig niets aan de hand, maar toch.. ff schrikken hoor..
~Just got Maggied~

paikey

nou dan zijn die uit woensdrecht nog onder weg haha of zijn er inmiddels ook al want dat is het
laatste wat ik van me maat heb gehoord!
Die werk op de basis hier.

sjerrie

:) normaal gesproken zien we hier wel wat voorbij komen, maar we waren niet thuis ><
Mjah, hier op Woensdrecht hebben ze ook veeeeel meer dan in Gilze-rijen he ;) en vaak proberen ze dat ook uit het nieuws te laten :P
~Just got Maggied~

Rick Santbergen

Citaat van: paikey op  5 januari 2011, 18:45:25
nou dan zijn die uit woensdrecht nog onder weg haha of zijn er inmiddels ook al want dat is het
laatste wat ik van me maat heb gehoord!
Die werk op de basis hier.

Alle brandweer in heel Midden en West Brabant is in Moerdijk
Zelfs die van Antwerpen is onderweg/aanwezig ;)

Had net een maat van me aan de telefoon. Hij werkt bedrijf 40 meter verderop. Hij heeft daar 3 uur vastgezeten voordat hij geëvacueerd kon worden. Achjah mooie verhalen hier allemaal. Gelukkig staat de wind niet mijn kant op.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Wrecked op  5 januari 2011, 18:54:00
Alle brandweer in heel Midden en West Brabant is in Moerdijk
Zelfs die van Antwerpen is onderweg/aanwezig ;)

Had net een maat van me aan de telefoon. Hij werkt bedrijf 40 meter verderop. Hij heeft daar 3 uur vastgezeten voordat hij geëvacueerd kon worden. Achjah mooie verhalen hier allemaal. Gelukkig staat de wind niet mijn kant op.

Hopen dat de wind ook niet zal draaien!
het is nog steeds aan de gang hé! Flinke Brand
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rebecca Fontijn

nou het is wat daar in moerdijk gelukkig geen gewonde of dode... gelukkig zal ik er hier verder geen last van krijgen ik hoop jullie ook niet teveel

Rick Santbergen

Citaat van: ShiftGear op  5 januari 2011, 19:15:30
Hopen dat de wind ook niet zal draaien!
het is nog steeds aan de gang hé! Flinke Brand

Dit blijft nog wel lang branden, de komende 24 uur gaat de wind niet draaien volgens het KNMI.
Dus ik zit hier goed hoor.

Ik ga op mijn gemakje poolen in Breda.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev