Advertenties


Klets maar raak DEEL 132

Gestart door Stefan, 4 januari 2011, 08:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

trouwens hoort iemand nog wel is wat van het project van alex ?

Dirk Kuipers

Hier kun je het nog volgen, al hoe wel hij daar ook niet heel vrijgevig is met informatie..
http://automaxx.nl/forum2/showthread.php?t=157
Ik verwacht dat hij komende zomer wel weer te zien zal zijn met zijn megane... Of dat ook bij de meganeclub is denk ik niet.

ErikWiering

Hallo mensen.. hierbij plaats ik eventjes een filmpje die ik gemaakt heb met veel megane's van deze club.
Ik wil loop der tijd ook lid worden van deze club , ben er echt goed over te spreken hoe jullie met elkaar omgaan Y
Laat het maar eventjes weten wat jullie er van vinden.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=_hXFyXe1yFQ&feature=recentlik

Groetjes Erik.
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

Koentje

Citaat van: Dirk Kuipers op  4 januari 2011, 18:57:19
Hier kun je het nog volgen, al hoe wel hij daar ook niet heel vrijgevig is met informatie..
http://automaxx.nl/forum2/showthread.php?t=157
Ik verwacht dat hij komende zomer wel weer te zien zal zijn met zijn megane... Of dat ook bij de meganeclub is denk ik niet.

WOW... ziet er geweldig uit...
ben benieuw hoe het eindresseldaat is

paikey

Ziet er leuk uit erik !-!
leuk om eens tijdens een meeting in me dvd speler de doen :P

Rogier

ziet er inderdaad erg mooi uit, alleen sommige coupé's komen een paar keer terug dat had ik zelf iets minder gedaan. verder ben ik ook erg benieuwt na het eindresultaat en net wat paikey zegt mooi om in de dvd speler te doen tijdens een meeting ;)

matthew

Ja huizen zijn hier in de omgeving best prijzig.

Er zijn nu veel huurhuizen vrijgekomen en daar betaal je tussen de 170000 en 190000euro voor en dan voor het mooie nog voor 20000euro verbouwen.

Wij hebben ons nieuwbouwappartement(2jaaar oud)te koop staan,dit hadden we gedaan aan de hand van een mooi ander huis,maar die lijkt nu dan toch voor onze ogen te verdwijnen.(vandaag verkocht onder voorbehoud).En ja wij kunnen geen 2 huizen betalen helaas.

Tip voor de heren die starten zorg voor een eigen kapitaal van 15000-20000euro,zodat je meubels kunt kopen en eventueel wat dingen kunt aanpassen naar je eigen zin.
Kijk ook niet bij 1 huis maar bij meerdere en ook al heb je misschien zowiezo geen zin in het huis van bv vanwege ligging,ga dan toch kijken en doe ideen op.Wordt je alleen maar wijzer van.

Dirk Kuipers

Grappig Erik! :) Staat je eigen coupe er wel tussen? :)

sjerrie

Helaas is brabant een van de duurste provincies qua grond dus ook huizen, voor een een gezinswoning hier in de omgeving zit je al snel tussen de 2 en 4... Nieuwbouw gaat waarschijnlijk wel zakken, worden in het stadje hiernaast Bergen op Zoom veel te veel nieuwe huizen en appartementen gebouwd voor de verkoop.
Mja mijn ervaring is dat als je niet zeker bent, je het beste kunt beginnen met huren, en met niet zeker bedoel ik bijvoorbeeld stad, dorp, wijk, soort huis enz.
Met huren kun je goed uitproberen ;)
~Just got Maggied~

Colin

Nice Erik, alleen staat de mijne er niet tussen een minpuntje ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Erick 'n goede naam'sverhouding voor de RMClub tijdens de meetings, dat is wel 'n sterk pluspunt waar we als club mee voor de dag kunnen komen maar hopelijk zullen we er in de toekomst meer van gaan zien!?

Stefan

Citaat van: Rogier op  4 januari 2011, 17:29:30
wordt het niet is tijd voor een kleine :P als het kind 16 is ben jij alweer bijna 50 :P

:D :D :D

ff niet nog hoor... :neen: ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

een kind van 16 met een pa van 50 moet toch kunnen ....hangt er helemaal vanaf hoe je je zelf op stelt he je kan op je 50ste een ouwe l** zijn of gewoon nog leuk met je tijd mee gaan

Rick Santbergen

Je kan op je 50e een ouwe l*l zijn of je kan doen alsof je nog met je tijd mee kan ;)

Benjamin Renon

Stefan kennende zal dat wel meevallen. Die blijft zelfs in de 60 nog hip (Kijk maar naar mr Heffner. Hij heeft allemaal jonge bloempjes om zich heen.)  Hij heeft nu een vriendin die hem jong houdt. :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev