Advertenties


Klets maar raak DEEL 132

Gestart door Stefan, 4 januari 2011, 08:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Maarja, jij woont dan ook in het Buitenland, ver weg van de bewoonde wereld natuurlijk... 8)7 :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


Rogier

op het platteland kan je nog handje klap doen met de makelaar :P dat kan niet in de groten steden :D

Stefan

Hij woont op een onbewoond eiland ergens in het water in het midden van nederland zo'n beetje... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Hier moest ik een paard en een aardappel inruilen voor het huis.  8)7

Maar zonder gekheid. Het is hier nu nog goedkoop. Er zijn hier in de omgeving meerdere projecten gaande (hanzelijn, geschikt maken van vliegveld Lelystad voor chartermaatschappijen, weg van Zwolle via, Kampen, Dronten, Lelystad naar Alkmaar) wat Dronten voor forensen aantrekkelijk zal maken met als gevolg dat de prijzen er ook naar zullen stijgen. Dus grijp je kans.  ;)

Stefan

Je hebt gelijk en ik snap wat je bedoeld..
Echter de eerstkomende jaren vind ik het nog helemaal niet aantrekkelijk in die omgeving :neen:
Wel voor een dagje (of paar dagen), maar niet om te wonen.

Ik ben eens samen met Alice in Zeewolde wezen kijken en de tranen staan nog steeds in mijn ogen geloof ik.. :cry: :cry: (no offense..)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik weet het, maar dan noem je ook wel een uithoek van Flevoland.  :D Nog ff en je krijgt er een Spyker kado als je er alsjeblieft maar wil komen wonen.  8)7

Stefan

Mocht dat zo zijn, dan kan ik er nog eens over nadenken.......... o-) -- :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

jullie lijken wel vrouwen met dat geklaag hahha

Dennis Postma


Rogier

in zeewolde wil je ook niet wonen :P amersfoort lijkt mij ook wel een leuke stad die is volgens mij nog volop in bloei
maar dan ben je der al vroeg bij stefan met de plannen om samen te wonen ;) je bent toch nog niet zo gek lang bij haar ?

Stefan

Nu een maandje of 7..
En we hebben nog niet zomaar een huis gekocht hoor :neen:
En eens kijken wat er allemaal te koop is in de wereld is altijd goed he, daar wordt je wijzer van meestal.
Bovendien ben ik 33 en zij 29 dus dan kan het wel een keertje zo langzamerhand samen lijkt me..... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

ja ja stefan dan ineens ben je oud genoeg om op je eigen benen te staan he  :q

Stefan

haha..
Ja WEER OPNIEUW beter gezegt in ons geval... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

wordt het niet is tijd voor een kleine :P als het kind 16 is ben jij alweer bijna 50 :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev