Advertenties

roadbox, hoe aan te sluiten??

Gestart door Meg-Cabrio, 25 maart 2005, 14:17:12

Vorige topic - Volgende topic

Meg-Cabrio

Ik heb laatst een roadbox op de kop getikt, ik heb hem er wel helemaal inzitten maar weet nu nog niet hoe ik hem aan moet sluiten zodat hij ook op de centrale vergrendeling werkt.
er zit een kabelboom aan met 2 stekkers maar waar moeten die ingeplugd worden?

Joost-cabrio

mm ik heb er ook een roadbox in zitten, en bij mij zit er 1 vierkante stekker aan die stop je net achter de leuning waar eerder de achterbank zat in een andere stekker en dan doet de centrale vergrendeling het en de binnen verlichting.
Dat is orgineel  :D

mvg joost

Meg-Cabrio

Thanx!! :D
het is inmiddels gelukt!!
volgens mij is de 2e stekker voor de binnenverlichting want die heb ik er niet in zitten volgens mij! ???

vind alleen dat ie er wel moeite mee heeft om hem af te sluiten hoor!!
oogje moet precies op de juiste plek anders schiet het stangetje er niet goed doorheen!!

Joost-cabrio

haha  ;D
ik moet moeite doen om hem open te laten staan :D
nee zonder gekheid ik heb hem voor 200 op de kop kunnen tikken en ook nog in de juiste kleur
dus dat was volgens mij echt een mzzl

maar gelukkig dat het gelukt is  :D

mvg joost

Meg-Cabrio

:)
Ik heb er exact dezelfde prijs voor betaald, helaas heb ik hem in het geel aangeschaft en moest ie dus zilvergrijs worden.
maar goed, blijft alsnog een koopje want ik vind dat het de waarde van je auto flink omhoog haalt!! :D

Ik heb ook een origineel renault-roadbox (zijn die dingen er eigenlijk wel imitatie??)
binnenkort dus maar ff langs de dealer om te kijken of ik zo'n verlichting-dingetje kan bestellen.!!

wel grappig trouwens,... ben zo af en toe ff jouw karretje in de gaten aan het houden en het lijkt erop dat je dezelfde plannen met je waggie hebt als ik!!

ik ga deze week beginnen met een windbreker van plexiglas ipv dat lelijke gaas ding.
ook die zijschotten wil ik vervangen door MDV-paneeltjes en daar een paar ovale speakers in te zetten,.. als die idee?n een beetje vorderen kan ik wel foto's hier (of ergens gelinkt plaatsen)

als er overigens iemand is die weet hoe ik logo's oid kan graveren in plexiglas laat het me ff weten!!

Joost-cabrio

Citaat van: Meg-Cabrio op 26 maart 2005, 21:05:05

als er overigens iemand is die weet hoe ik logo's oid kan graveren in plexiglas laat het me ff weten!!
ik doe zo iets dingen met mijn dremel met een speciaale boortje een diamant boor? :D
gaat zeer goed

mvg joost

Jaro

?200,- voor een roadbox???

Doe mij er ook zo ??n aub!  ;)

Mocht iemand er nog eentje weten voor een redelijke prijs dan zou ik een PBtje bijzonder op prijs stellen.

Bij voorkeur in metalic zilvergrijs, al heet de kleur officieel anders geloof ik. Iets met gris pearl ofzo. Ik zal het nog even opzoeken, staat op een lakstiftje dat ik erbij kreeg.

Meg-Cabrio

quote author=Jaro link=topic=1282.msg22132#msg22132 date=1111921509]
?200,- voor een roadbox???

Doe mij er ook zo ??n aub! ;)

Mocht iemand er nog eentje weten voor een redelijke prijs dan zou ik een PBtje bijzonder op prijs stellen.

Bij voorkeur in metalic zilvergrijs, al heet de kleur officieel anders geloof ik. Iets met gris pearl ofzo. Ik zal het nog even opzoeken, staat op een lakstiftje dat ik erbij kreeg.
Citeer

regelmatig de diverse veilingsites afzoeken !! via veilingkijker.nl kan je meerdere sites ineens doorzoeken.
maandje geleden had ik de keuze uit 4 aanbiedingen,... er stond helaas maar 1 zilvergrijze bij en op het moment dat ik die garage belde had ie hem net verkocht (waarschijnlijk aan Remko >:() maar goed,.. die anderen staonden allemaal voor 200 euro.

ook had ik een advertentie op marktplaats staan dat ik een roadbox zocht en werd een keer of 3 gebeld dat ze er 1 in de aanbieding hadden.

kwestie van goed zoeken dus, vind je er vanzelf eentje voor een goede prijs.!

Meg-Cabrio

Citaat van: Remko de W. op 27 maart 2005, 20:59:16
ik heb er geen hoor,zou niet weten wat ik er mee moet... ???

ik bedoelde de kleur en nummer,
mischien verkeerd begrepen... ;)

Sorry,... ik bedoelde natuurlijk Mr. Megane-Cabrio :)

Jaro

Citaat van: Meg-Cabrio

regelmatig de diverse veilingsites afzoeken !! via veilingkijker.nl kan je meerdere sites ineens doorzoeken.
maandje geleden had ik de keuze uit 4 aanbiedingen,... er stond helaas maar 1 zilvergrijze bij en op het moment dat ik die garage belde had ie hem net verkocht (waarschijnlijk aan Remko >:() maar goed,.. die anderen staonden allemaal voor 200 euro.

ook had ik een advertentie op marktplaats staan dat ik een roadbox zocht en werd een keer of 3 gebeld dat ze er 1 in de aanbieding hadden.

kwestie van goed zoeken dus, vind je er vanzelf eentje voor een goede prijs.!

Bedankt, ik zal eens met veilingkijker zoeken en een poging wagen op marktplaats.

Remko, de kleur heb ik nog niet, vergeet steeds dat lakstiftje te pakken.

Gerritjan

hallo hier gerritjan
rare vraag maar wat is roadbox ??? ???

Jaro

Nou heb ik de volgende informatie op het etiket van mijn lakstift staan

Var: 2 stage pearlescent: (L) L
Renault Code:632
Gris Boreal

Is dat een standaardkleur of heb ik pech en zal ik naar de spuiterij moeten?

Jaro

Ja , dat zei je idd al... :-[

Zal ik tot morgen moeten wachten, helaas. Maar uit het feit dat jij ook met code 632 komt put ik moed. Bedankt!  :D

Is er trouwens iemand aanwezig met een gris boreal met een andere kleurcode?

Jaro

Citaat van: Remko de W. op 28 maart 2005, 16:46:23
nope, die zullen er niet zijn...

de code is 632 en de renault naam is Gris Boreal....

Dat zou mooi wezen! Dan heb ik een roadbox gevonden.

Maar wat bedoel je dan met 'wel veel varianten'?

Jaro

Citaat van: Remko de W. op 28 maart 2005, 19:39:41
Michien dat jan..of een andere spuitarbeider het beter uit kan leggen,
die er meer verstand van heeft/hebben
maar ieder kleurnummer heeft zeker 4 tot 6 verschillende varianten....

bij de 1 zit meer kleur in van dit en bij de ander van dat...

de 1 is grijzer of witter dan de ander, zoiets...

Vandaar dat Var: 2 stage pearlescent: (L) L dus...

Dank voor de uitleg. Zit er voor? mij niets anders op dan geduldig morgen af te wachten tot de aanbieder zijn lakstiftje kan bekijken.

Tot die tijd zou ik een nadere uitleg van Jan of een andere spuitarbeider zeer op prijs stellen.
Deze lakexperts kunnen me dan misschien ook een indicatie geven van de kosten om een roadbox over te laten spuiten.

Bij voorbaat dank.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev