Advertenties


achter verlagen

Gestart door albert_coupe, 30 december 2010, 08:15:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

cmonsprenger

Ook ik zal er waarschijnlijk zijn, al vroeg :q Ik laat hem waarschijnlijk voor Koentje verlagen s ochtends vroeg !-!

Rick Santbergen

Lol Joost heeft het maar druk.
Ik zie in ieder geval dat je mijn aanbeveling gevolgd heb cmonsprenger, top !-!

cmonsprenger

Ja klopt, wordt een drukke dag voor hem, als het te druk voor hem is, wordt het volgende week voor me.
Jep heb je aanbeveling opgevolgd, zat eerst even te twijfelen wanneer, maar nu ik toch wat meer tijd heb i.v.m. tentamens dacht doe maar zo snel mogelijk nu dan! Y Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Mag me trouwens wel gewoon simon noemen hoor ;)

Koentje

Joey, als jij dat zo wil noemen dan mag da hoor ;)

Simon, hoever laat jij hem zakken?

cmonsprenger

Ja weet ik nog niet precies, heb hem aan voorkant met verlagingsveren verlaagd, zo rond 3,5 a 4 cm geloof ik. Hoever ik de achterkant wil weet ik nog niet. Iemand suggesties wat mooi bij 4cm-verlaging-voor zou staan aan achterkant? Nu helt de auto erg naar voren, als ik achter weer teveel omlaag ga helt ie weer wat naar achter. Ik denk dat ik mooi in het mooiste ga vinden.
Hoever ga jij omlaag Koen?

Rick Santbergen

Simon, ik raad je aan om achter 3 centimeter te verlagen. Als je meer dan 3 centimeter verlaag, gaat de auto naar achter hellen en dat is niet mooi bij een Megane.

Volgens mij is standaard de ruimte tussen wiel en wielkas aan de voorkant groter dan aan de achterkant. Vandaar dat de voorkant in centimeter altijd meer verlaagd moet worden. Denk ik.

Rogier

@ koen dat ga ik niet redden, ik moet op zijn laatst om 12 uur in de winkel aanwezig zijn, dus kan de verlaging niet komen bewonderen.

En Joost krijgt het inderdaad erg druk, hoe laag is jou carbio eigenlijk Joost ?

Koentje

@ Simon, ik wil zo dat mijn onder kant horizontaal komt te liggen

@ Rogier, jammer da je het nie kan redde.
Zou wel leuk gewist zijn.

Koentje

Ben al ff terug van joost en heb geen foto's kunnen maken :(
Het is namelijk ook niet gelukt om de torsie los te krijgen.

Maar Joost, nogmaals bedankt voor de moeite

Joost-cabrio

graag gedaan koentje, helaas was het onmogelijk ;(

Fubar (Marcel)

Koentje, wat 'n pech zeg; en met de bumper schiet het ook al niet op :neen: ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Koentje

@ Fubar, om hem te kunnen/willen verlagen moet er een andere as op.
De vorige eigenaar van de auto heeft de torsie erin geslagen ;(

@ Joey, Fubar neemt mijn bumper over met jou gaas en jou mistlampen.

sjerrie

#58
Heb je de torsie geprobeerd los te halen met een slagtrekker ? Bij de garage kregen ze onze assen niet los maar ik had het in een kwartier voor elkaar met een slagtrekker.
Je moet eens kijken of je het soort wd40 kan vinden wat bevriest. Ik heb ze daarmee los gekregen. Dat spul bevriest de roest en laat het kapot scheuren waardoor het verder kan binnen dringen.
Ik weet niet of je hier in de buurt woon want anders kan ik je daarmee wel helpen.
Torsie kan er niet ingeslagen worden want ver kom je niet of het moet met een moker zijn geweest.

Je woont in zevenbergen dus dat is in de buurt van Hoogerheide. Dus als je nog interresse hebt kan ik nog een poging wagen.
~Just got Maggied~

Koentje

Josst, als je dit leest laat ff weten of ik het goed heb :P

Waar de torsie stang in zit is helemaal schreef (dikker) komen te zitten door het erin slaan. (dacht Joost)
Ik wil best een keer langs komen.
Ik denk waasrchijnljk in het weekeind ;)

Is een polietrekker nie hetzelfde?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev