Advertenties


pennetje ecu weg geroest gerot

Gestart door mikeyall, 27 december 2010, 12:58:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mikeyall

tjeetje mina

matthew

Beetje weinig gegevens zo van je auto,want het kan idd zijn dat je startblokkering daarin verwerkt zit,en als dat zo is is alleen een hele nieuwe de optie.

Christian de Vriend

voor welke motor is het?

beetje contact spray er over?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mikeyall

#3
ja

Colin

Nee CV gaat via de computer die vervolgens alles vrijgeeft. Kun je niet alleen de kabel met stekker vervangen? scheelt je een hoop werk naar mijn idee.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Christian de Vriend

De aansturing van je cv en startonderbreking zitten in je ubix (interieur computer) en deze zit in je zekeringkast.
als je dit wilt doen moet je alles vervangen,en dan nog moet je exact de zelfde computer hebben met de opties van je auto.

Ik heb een probleem met mn zijramen gehad,de relais zitten gesoldeerd op de computer,en kunnen dus niet vervangen worden,en een nieuwe
interieur ecu met programeren kost 800 euro,dus ja,ik heb de schema's erbij gepakt,en heb de computer omzijlt,enige wat ik nu niet heb is de
automatische stand,maar dat neem ik voor lief

Advies,probeer het zelf op te lossen,of probeer een kabelboom te regelen,of is het contact van de ecu zelf kapot?
wellicht dat je de stekker kan oversolderen van die nieuwe ecu
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

testit

de ecu kan je makkelijk vervangen staat op zich los van de start onderbreker alleen werkt
in praktijk niet vaak is dan toch iets anders ik had er laatst een van een coupe in een scenic
die werkte in een andere zelfde type scenic werkte die weer niet,mischien naar een sloperij en gewoon proberen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev