Advertenties


Waarde van velgen?

Gestart door Kier, 25 maart 2005, 13:12:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kier

Ik heb onlangs mijn standaard velgen vervangen door BSA lance 17 inch. Nu heeft iemand interesse getoont in mijn oude velgen. Het gaat om het type velg dat volgens mij standaard onder een IDE zijn gemonteerd en dan 16 inch. Deze zouden niet meer via renault verkrijgbaar zijn (de geintereseerde is namelijk een medewerker bij renault? ;) ) Op zich hoef ik deze velgen niet kwijt.. ze liggen niet in de weg en zijn altijd makkelijk voor de winter met winterbanden.

Maar wat zou ik nu als reele vraagprijs kunnen afgeven? 1 van de velgen heeft lichte schade en er liggen nog goodyears omheen waar je nog makkelijk 15.000 mee kan rijden.



bvd.
Kier


sebastiaan

draai het verhaal om...vraag aan die man wat hij er voor wil geven.
ervan uitgaand dat hij 100.- onder de prijs gaat zitten gooi jij er 175 bovenop...
ergens in het midden kom je dan uit. :D

Kier

Kijk die man is chef werkplaats dus eigenlijk wilde ik er een dienst tegen over stellen, maar kan moeilijk zeggen van " spuit die megane maar in een mooi kleurtje, dan krijg je van mij die velgen". Ik wil een reeel voorstel doen ;)

sebastiaan

Citaat van: Kier op 25 maart 2005, 14:46:06
Kijk die man is chef werkplaats dus eigenlijk wilde ik er een dienst tegen over stellen, maar kan moeilijk zeggen van " spuit die megane maar in een mooi kleurtje, dan krijg je van mij die velgen". Ik wil een reeel voorstel doen ;)
stel hem gewoon de vraag, hij weet de waarde van die velgen...anders is het gisse'/ gokken...of ga even bij een andere renault dealer vragen wat de waarde is...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev