Advertenties

knop kapot deurvergrendeling aan handvat

Gestart door snerpo, 23 december 2010, 18:41:39

Vorige topic - Volgende topic

snerpo

bij de dealer is de hij uitgelezen het probleem is dat hij ingedrukt blijft staan.

hoe kan ik dit even goedkoop verhelpen? zodat ik gebruik kan maken van handsfree openen.
en zodat ik verder geen problemen heb.

Nieuw knopje met antenne is 108 euro namelijk

Groetjes Willem

fitz

Jeroen_natas

Nee Mégane 1 heeft geen handsfree. Deurbekleding eraf halen en buitenhandgreep eraf halen. Daarna kun je bij de knop.

fitz

Daarom is het topic ook verplaatst Jeroen

Rens

Is dit nu nog steeds???

Want die van mij zat met de vorst soms ook vast, en knopje werkte ook niet steeds goed door de vorst.
Nu gaat alles weer goed bij mij....
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Jeroen_natas

Citaat van: fitz op 24 december 2010, 13:33:45
Daarom is het topic ook verplaatst Jeroen

Daarom had ik voor het verplaatsen dit al geantwoord fitz!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Als het Vriest dan zit die van mij ook vast idd!
Waar ik wel last van heb is dat die soms mijn Kaart niet herkend wordt en dat die deur dan op slot en van slot gaat in een paar seconden! :S
Ik zelf denk dat dan de Batterij van de Keycard leeg is, en duw hem dan in de gleuf in het dashboard, dan is het weer een eind verholpen!

kan je die batterij ook zelf vervangen zonder opnieuw te herprogrammeren?
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

matthew

Je hebt de batterij voor de cv die is te vervangen.

Als de andere op is,moet je een nieuwe kaart.
Er wordt wel via marktplaats aangeboden om te repareren voor 35 euro,dit kan waarschijnlijk dan ook wle,echter zal je kaart naderhand altijd met tape aanelkaar gehouden moeten worden,omdat deze aan elkaar is geklonken /verlijmd en kan niet meer na ontdoen van de 2 helften in nette originele staat worden terug gebracht.

snerpo

Hallo allemaal!

Het is een Megane 2
hij is uitgelezen bij de dealer bestuurders kant achter blijft de knop ingedrukt. waardoor de sensor ook het niet doet.
de bestuurders deur doet het ook niet helaas sensor + knop... maar dit komt omdat de knop achter in de deurhendel ingedrukt blijft.
en alles aan de passagierskant doet het wel prima.

Batterijen van allebei de handsfree kaarten die hoeven niet vervangen te worden. en deze zijn allebei preventief vervangen 1 maand geleden.

Met vriendelijke groet Willem

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: snerpo op 29 december 2010, 16:30:28
Hallo allemaal!

Het is een Megane 2
hij is uitgelezen bij de dealer bestuurders kant achter blijft de knop ingedrukt. waardoor de sensor ook het niet doet.
de bestuurders deur doet het ook niet helaas sensor + knop... maar dit komt omdat de knop achter in de deurhendel ingedrukt blijft.
en alles aan de passagierskant doet het wel prima.

Batterijen van allebei de handsfree kaarten die hoeven niet vervangen te worden. en deze zijn allebei preventief vervangen 1 maand geleden.

Ik denk dat ik het zelfde probleem heb sinds kort Snerpo
ik zal volgende week even aan de kabel laten hangen om uit te laten lezen!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

snerpo

Ik heb het euvel verholpen door wd40 erop te spuiten en hem snel achter elkaar erop te drukken en jah! Hiep hoi Toen kwam die los!
Toen deed de bestuurders kant het meteen weer op en top! en weer rapido.

Scheelt me 108 Euro! Shiftgear zou eerst dit proberen. misschien scheelt het je geld.

Prettige jaarwisseling

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev