Advertenties

Klets maar raak DEEL 131

Gestart door Benjamin Renon, 16 december 2010, 22:52:39

Vorige topic - Volgende topic

Robin

Hij heeft al wintervelgen, maar winterbanden zouden ook niet misstaan met dit weer ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Floortje

Winterbanden zijn zeker fijn, ik ben er ook erg blij mee heb nog geen glij problemen of iets gehad.

Rogier

winter banden zijn ideaal, peter heeft volgens mij all seasons.
ik heb vandaag me nieuwe spiegeladapters gehaalt, kan ze alleen weer terug brengen die ik nu heb zijn de zelfde als die op me auto zijn gemonteerd, ze hebben de verkeerde besteld :neen:. Gelukkig ken ik die mensen redelijk goed dus we regelen het wel weer.

Peter das mooi balen man, ernstig gescheurt ??

Roy (Coup a One)

Joey, persoonlijk logo's nog laten zitten mits je verder wil uitpakken of wil aankleden dan zou ik echter de letters megane en het renault logo verwijderen en de achterklep trak laten trekken "das wel zo mooi" ;)

Rebecca Fontijn

gadver we hebben vannacht een verse laag van die bende er bij gekregen .....hoop toch zo dt volgende zondag de wegen goed begaanbaar zijn

Tim

Hier is er niet veel verse sneeuw bijgevallen. hooguit een centimetertje denk ik zo.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Floortje

Hier licht nu op de tuin tafel een pak van 10 cm sneeuw.

matthew

Ik heb veel bij te lezen na een paar dagen niet online te zijn geweest.
@Peter dat is balen.
Is het nog te repareren?

En voor winterbanden zul je nu zeer waarschijnlijk tot eind januari moeten wachten,echt zowat alles is op.

ErikVr

Iemand misschien nog tips voor me als het gaat om rijden in de sneeuw met een lichte achterwiel aangedreven auto... ?
Met de traction control aan grijpt hij constant in en kom ik niet vooruit. Met de TC uit glij ik alle kanten op ;)

Zelfs in z'n 2e versnelling wegrijden wil nog lastig zijn.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

paikey

@Matthew; het is wel te repareren hoor.
                alleen toch weer wel zonde van het geld....

Patty

Ik heb er gister bijna 3 uur over gedaan om vanuit Eindhoven naar Helmond te rijden ... normaal een stukje van 25 minuten.. Het was niet normaal druk op de weg ivm PSV - Roda, koopzondag en natuurlijk het Glazen Huis.. Daarnaast een fikse sneeuwbui waar gewoonweg niet tegen in te strooien was... een hoop botsinkjes gezien.. auto's die tijdens het afremmen bij het stoplicht 3 banen opschuiven ;) .. zelf gleed ik ook af en toe weg tijdens het wegrijden.. in zn 2 was ook niet echt de oplossing..

Maar... veilig en wel en zonder schade thuis gekomen... wel jammer! Een nieuwe auto, maar nog niet de mogelijkheid gehad om hem helemaal uit te testen ;)

JanJ

Wegrijden met handremmetje erbij..........wilde bij mij vroeger wel helpen toen ik met een automaat/achterwielaangedreven reed!

Citaat van: ErikVr op 19 december 2010, 11:43:11
Iemand misschien nog tips voor me als het gaat om rijden in de sneeuw met een lichte achterwiel aangedreven auto... ?
Met de traction control aan grijpt hij constant in en kom ik niet vooruit. Met de TC uit glij ik alle kanten op ;)
Zelfs in z'n 2e versnelling wegrijden wil nog lastig zijn.

JanJ

Citaat van: Patty op 20 december 2010, 13:15:25
Ik heb er gister bijna 3 uur over gedaan om vanuit Eindhoven naar Helmond te rijden ... normaal een stukje van 25 minuten.. Het was niet normaal druk op de weg ivm PSV - Roda, koopzondag en natuurlijk het Glazen Huis.. Daarnaast een fikse sneeuwbui waar gewoonweg niet tegen in te strooien was... een hoop botsinkjes gezien.. auto's die tijdens het afremmen bij het stoplicht 3 banen opschuiven ;) .. zelf gleed ik ook af en toe weg tijdens het wegrijden.. in zn 2 was ook niet echt de oplossing..

Maar... veilig en wel en zonder schade thuis gekomen... wel jammer! Een nieuwe auto, maar nog niet de mogelijkheid gehad om hem helemaal uit te testen ;)

D8 ff dat je met de fiets was gegaan...........gezien de reistijd!

paikey

Citaat van: Wrecked op 18 december 2010, 18:12:00
No offence peter, maar misschien eens gaan kijken voor winterbanden?
In ieder geval succes met de afhandeling.

Rick,ook met winterbanden glij je door op ijs......als je eenmaal gaat glijde is er geen stoppen meer aan!

Patty

Citaat van: JanJ op 20 december 2010, 13:23:09
D8 ff dat je met de fiets was gegaan...........gezien de reistijd!

Dat was waarschijnlijk nog een stuk sneller gegaan ;)
Ach.. een beetje file flirten met goede muziek op de achtergrond.. ik vond het niet erg :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev