Advertenties

Klets maar raak DEEL 131

Gestart door Benjamin Renon, 16 december 2010, 22:52:39

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

zeker een stukkie langzamer dan je eigen auto :P

ik ga morgen proberen met auto omhoog te schroeven want dit is echt een ramp, als ik over een drempel rijd hoor ik alles kraken en doen door al dat ijs in me bumpers en sommige drempels kan ik niet eens meer overheen zonder de grond te raken :neen: geen succes zo

Rick Santbergen

Niet vergeten je schroefdraad goed schoon te spuiten voordat je gaat draaien. Anders draai je alles vast en kapot. Dat zou zonde zijn.

Rogier

das een goeie tip rick !-! is wd-40 goed ?
ik zit er over na te denken om ook me originele bumper er weer even te monteren.

Rick Santbergen

Sinds wanneer spuiten wij iets schoon met wd-40?
Ik zou het in ieder geval niet gebruiken, mocht er wd-40 onder de moer belanden. Blijft hier alleen maar troep aan vast plakken.
Gevolg hiervan is dat hij de volgende keer moeilijk versteld.
Denk ik dan....

Ik zou gebruik maken van een hogedrukreiniger of een lucht compressor, om alle vuil uit de schroefdraad te krijgen alvorens je gaat draaien.

Rogier

whaha met dit weer een hogedrukreiniger pakken :P en een compressor heb ik ook niet in mijn bezit :P kan het misschien met remreiniger of kan dit ook niet :P

Rick Santbergen

Alles kan Rogier, wd-40 kan ook wel.
Ik zou het alleen gebruiken als laatste redmiddel, als de normale manier niet werkt.

Ik heb mijn auto laatst versteld in een wascabine. Droog, enkele graden boven 0 en een hogedrukreiniger tot mijn beschikking. 8)

Rogier

ik ben er niet echt een voorstander van om de auto te gaan wassen met dit weer.

hoop alleen dat het morgen niet dat het gaat sneeuwen want dan laat ik het mooi voor wat het is.

Colin

Las pas nog dat er iemand zijn gehele motorblok in de wd-40 had staan dus kennelijk zal het wel werken.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Patty

Yes! net telefoontje gehad... mag me schatje op het einde van de dag ophalen :) yes yes yes yes!! beter dan een climax dit!

Robin

Ik spuit hem eerst met lucht helemaal schoon en daarna met WD40 erop om het draaien te bevorderen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

okeoke patty is weer op de weg hahaha

Patty

Hij staat weer voor de deur :D heb de volgende file flirt er weer op zitten ;) morgen naar Arnhem! Dus.... file flriten :P

Colin

kijk dat zijn de betere ritjes vanuit Helmond (toch?)

Patty

Jep, dus als je nog ff een potje wil file flirten ;) :P
Kost je wel een bak koffie bij het tankstation!

Colin

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev