Advertenties

Klets maar raak DEEL 131

Gestart door Benjamin Renon, 16 december 2010, 22:52:39

Vorige topic - Volgende topic

Robin

Ik ook, maar dat is thuis gourmetten :P en toevallig ben ik al thuis :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

2 dagen familie verplichtingen :sleepey:

Patty

Van mij mag de kerst al weer afgelopen zijn :P

Robin

Patty

Bij deze wil ik ook even mijn haat uitspreken aan al die verliefde stelletjes die nu hand in hand door de sneeuw aan t ploeteren zijn :P single zijn met kerst sucks! stelletje sleetjestrekkers :P

Tim

:D

Ook hier de gebruikelijke familieverplichtingen...(en jezelf volduwen met eten) ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

LOL... Hier geen familieverplichtingen behalve lekker eten thuis... Heb ook geen "verplichte" uitjes, dus lekker rustig.

@Patty: zulke dingen wennen wel hoor. ;) Sommigen moeten mee, dus of ze werkelijk zo veel plezier hebben? :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

ik moest gister na de vader van me vriendin (eten), vandaag bij mijn thuis eten + cadeau's en morgen moet ik na de moeder van me vriendin om te eten.
kerst met je geliefde vieren is leuk alleen geeft ook aardig wat verplichtingen mee ;)

ik heb wel van me vriendin een slipcursus gekregen :) dus dat wordt leuk, me vader en de vriend van me zus zeiden meteen wij gaan ook mee wordt een gezellig dagje :)

Patty

lijkt me ook wel lachen zo'n slipcursus... goed cadeautje heb je gekregen dus ;)

Ik heb al afleiding gevonden vanavond :P XXlerator in Nijmegen.. party on! :P

Rogier

kijk dat is nou muziek :D ik wil daar ook nog een keertje na toe eerst waarschijnlijk weeer na hardbass toe :)

Patty

HardBass ben ik ook aanwezig :D

Roy (Coup a One)

Citaat van: Joey Voormolen op 24 december 2010, 17:40:48
Nee de auto was door verkocht naar een auto handelaar.
in rotterdam slinge

@Edje en Joey jullie hebben het samen niet slim gedaan!

Joey jij denkt dat ze een auto niet terug kunnen halen, echt wel !!!
Edje je zou het echter kunnen proberen om de dealer te bellen, mocht je echt voor die megane vallen want ik kan je laten weten dat het mij ook gelukt is bij de dealer in Emmen ondanks dat ie al door verkocht was aan een handelaar!

sjerrie

Citaat van: Patty op 25 december 2010, 13:37:12
Bij deze wil ik ook even mijn haat uitspreken aan al die verliefde stelletjes die nu hand in hand door de sneeuw aan t ploeteren zijn :P

Helaas, wij zijn zo'n verliefd stelletje :p
Vind kerst ook geen verplichting :) vind het fijn dat in beide families iedereen er is, niemand is met de kerst met werk bezig ( nogal veel voorkomend in de families)
Daarbij vinden wij het leuk om te koken met zn 2, èn ik hoef een keer de blije en bewegings volle spelletjes op de wii niet alleen te doen ;)
Sorry patty, kerstmis is onze periode! Maar ongetwijfeld dat jij andere tijden betr kunt waarderen dan dat wij dat kunnen haha :)

Kerstgroetjes!!
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

och wij hebben ook geen kerst dit jaar veel te druk met alles op orde brengen voor de verhuizing van mn paard naar frankrijk .....duimen jullie voor begaanbare wegen  !-!

Robin

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev