Advertenties

Dimlicht defect

Gestart door sandrop, 16 december 2010, 20:26:23

Vorige topic - Volgende topic

jaapharm

Ja zal de lampen controleren!
De mistlampen branden al sinds 2 jaar niet ook dit kan ik niet vinden ,worden die aangestuurd door een relais ,of zou er ergens een draadbreuk of losse stekker zijn!
Die zwarte bak rechts onder de moterkap zou daar een storing in kunnen zitten?

sandrop

Citaat van: jaapharm op 21 december 2010, 09:45:48
Ja zal de lampen controleren!
De mistlampen branden al sinds 2 jaar niet ook dit kan ik niet vinden ,worden die aangestuurd door een relais ,of zou er ergens een draadbreuk of losse stekker zijn!
Die zwarte bak rechts onder de moterkap zou daar een storing in kunnen zitten?

Hmm, je kan de zekeringen erin doormeten als je dunne puntjes aan je snoertjes hebt zitten, maar denk niet dat die module snel defect zal zijn. Ik vermoed, met mijn ervaring nu, om eerst de lampen te controleren.
Een draadbreuk onstaat door beweging en frictie en dat is er niet zoveel in je kabels onder de motorkap.

Suc6
Megane II Tourer 1.6.16v 2004
JBL 595 Limited Edition
2 x Sub JBL 1000W
Infinity Reference 7540a 111W x 4 multi-channel Amp

jaapharm

Inderdaad,de beide dure blue laser lampen  zijn te gelijk stuk gegaan,dan vermoed ik nu ook dat de mistlampen stuk zijn maar er brand geen controlelampje in de km teller.is daar makkelijk bij te komen om deze lampen te vervangen?

sandrop

Als je er niet vanuit je wielkuipen (plastic kap verwijderen) dan zal je je bumper moeten loshalen, aangezien de plastic bodemplaat aan je bumper vast zit met klinknagels.
Je kan ze doorboren en opnieuw klinken..als je er de tools voor ebt.

Suc6

Citaat van: jaapharm op 21 december 2010, 15:00:33
Inderdaad,de beide dure blue laser lampen  zijn te gelijk stuk gegaan,dan vermoed ik nu ook dat de mistlampen stuk zijn maar er brand geen controlelampje in de km teller.is daar makkelijk bij te komen om deze lampen te vervangen?
Megane II Tourer 1.6.16v 2004
JBL 595 Limited Edition
2 x Sub JBL 1000W
Infinity Reference 7540a 111W x 4 multi-channel Amp

Jeroen_natas

Citaat van: jaapharm op 21 december 2010, 15:00:33

Als er geen controle lamp brand denk ik aan een andere oorzaak...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev