Advertenties


Emblemen verwijderen

Gestart door Raymond, 18 september 2004, 12:24:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Raymond

Maandag gaat mijn wagen dan eindelijk voor "de grote beurt" maar nu wil ik ook de emblemen verwijderen. Nu is het volgens mij zo dat Renault en Megane op de achterzijde geen probleem is (in die zin dat er niets opnieuw gespoten dient te worden). Van de voorkant weet ik dat dat wel het geval is incl. lassen maar hoe zit het met de zijkant (coupe)?

Want in het project topic zie ik vaak dat er op de deur ook gelast is thv dit embleem..

Alvast bedankt voor de reacties  :D

Jeroen

#1
Helaas, de achter emblemen zitten met pinnetjes vast.
Dus ook hier geldt, gaatjes dichtmaken en spuiten, zo ook de coup? logo op de deur.

Het enigste logo wat er gewoon afkan is het motortype plaatje.

Zie ook:
http://www.megane2.nl/info_data/tundes2/faq/logo/index.html

Raymond

Shit, ik dacht dus dat dat niet hoefde... waarom is dat bij een Renault dan weer anders  :( Voorheen had ik een Volkswagen en dat was zo geklaard.

Jeroen

Moet je ook een echte M?gane kopen.



:)


Raymond

Wrijf het er nog maar even in  >:(

Maar ik zie nog steeds een mooi Renault embleem dus moet ook jij maar een echte Megane kopen  ;) :)

Jeroen

Kan er niet af, is voor de bediening van de achterklep.

Raymond

Dat zeg ik, moet je maar een echte megane kopen  ;D Maar toch bedankt voor het reageren..  :D

Reinier Goorden

Heb vandaag smoke zijknippers geplaatst en dacht ook ff het motortype-plaatje te verwijderen. Toen ik het echter een beetje lostrok zag ik dat er een soort schuimrubberplakspulletje (3xwoordwaarde) achter zit.
Nu de vraag, krijg ik dit eraf en dan liefst ook zonder dat je er nog wat van blijft zien? ???

peterachterop

gewoon een beetje stickerverwijderaar gebruiken en daarna ff afspoelen met een sopje.

peterachterop

Citaat van: Jeroen op 18 september 2004, 13:20:30
Kan er niet af, is voor de bediening van de achterklep.

Ja hoor jeroen voor de bediening van de achterklep!!
Mijn vader heeft dezelfde en daar zit de bediening net onderhet blauwe deel boven het nr bord.
Een heel klein drukknopje waardoor de klep elektisch openklikt.


Dusss....

Jeroen

Druk dan voor de gein is op het zwarte gedeelte van het embleem, daarmee druk je hem slot.
Bij mij dan h?, de hands free versie.

EyesOnly

Leuk natuurlijk al de electronica..maar ben je niet bang dat die kaarten of het systeem het een keer begeven ?

Jeroen

Inderdaad, zoals ik al in een ander topic schreef, heb ik inmiddels al 2 kaarten versleten en is 1 handgreep met de elektronica erachter al vervangen.
Het is een leuke gadgets maar levert eigenlijk meer ergenis op.

ppveenstra

Citaat van: Raymond op 18 september 2004, 12:24:24
Maandag gaat mijn wagen dan eindelijk voor "de grote beurt" maar nu wil ik ook de emblemen verwijderen. Nu is het volgens mij zo dat Renault en Megane op de achterzijde geen probleem is (in die zin dat er niets opnieuw gespoten dient te worden). Van de voorkant weet ik dat dat wel het geval is incl. lassen maar hoe zit het met de zijkant (coupe)?

Want in het project topic zie ik vaak dat er op de deur ook gelast is thv dit embleem..

Alvast bedankt voor de reacties :D

voor al je antwoorden op je vragen, kun je even mijn project lezen hier is onlangs alles verwijderd, en komt er op neer dat gehele deur, tot aan de rand moet worden gespoten, beide achterstukken, logo motorkap moet dichtgelast + gehele kap gespoten, etc etc..

peterachterop

@ jeroen:

dat zal ik is nagaan had nog niet ontdekt dat dat ook werkte.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev