Advertenties

Klets maar raak DEEL 130

Gestart door Stefan, 6 december 2010, 21:28:10

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Moet volgens mij geen probleem zijn. Net wat Rogier zegt, zolang die van jou maar in z´n vrij staat. Tip om de sleepkabel strak te houden. Zoveel mogelijk remmen met de te slepen auto. PAS OP! Als je motor niet draaid heb je ook geen rem bekrachtiging. Maar eigenlijk pas het laatste stukje met de sleep auto remmen of wanneer dit niet anders kan. Dit is goed te doen. Heb dit zelf een paar jaartjes terug gedaan met de 106 van Claudia, en die werd gesleept door een Volvo XC90.  ;)

Rebecca Fontijn

aha dus mensen zijn te beroerd om ff met mij mn auto naar huis te halen .....fijn dat ik dat ook weer weet dan ..
ik zal zelf mn auto niet besturen heb dat nog nooit gedaan en als et fout gaat zijn we verder van huis .

mn auto staat al vanaf woensdag een paar wijken verderop omdat waarschijnlijk de accu dood is.

ga wel een sleepdienst bellen en als ie dan ier staat de anwb

bedankt voor de info mannen 

Laurens Klein

anders zet je gewoon een andere auto ernaast met startkabels. Of je belt de anwb, zij kunnen hem dan ook voor je starten.

Slepen kan altijd, zolang de achterste auto maar in zijn vrij staat en los van stuurslot. Let wel op het trekkende voertuig, deze moet het wel aankunnen(dus geen Chevrolet suburban trekken met een peugeot 106 oid).
Een automaat kun je nooit aantrekken(dus dat die moet starten)

Dennis Postma

Sorry maar nu snap ik het verhaal niet helemaal. De wegenwacht kan toch ook gewoon een paar straten verderop komen?  :huh: En als het dan inderdaad aan de accu ligt kun je die daar toch ook vervangen?

Loco

Jo mensen, gister avond nieuwe stappenmotor in me renault megane coupe 1996 gezet. Ik had namelijk problemen met het uitvallen van de auto een bekend probleem hier voor de meeste las ik op de forums. Nu de nieuwe stappenmotor erin zit moet die ook ingeleerd worden, weet iemand hoeveel me dit gaat kosten? Hoop dat het daar aan lag anders moet ik echt een keer naar de Renault garage gaan, met een hele dikke portemonnee denk ik.

Greetz Carlo!

Rogier

een accu bij de halfords is mar 74 euries ;)

Rebecca Fontijn

ja tuurlijk kan de anwb een paar straten verderop komen maar dan moet ik er ook komen en aangezien ik niet kan fietsen wil ik em voor de deur hebben als de anwb komt .... startkabels al geprobeerd maar ook dat zegt de waggel doe het zelf maar .... geloof dat ik nu een beetje pissig begin te worden op de mensen om me heen ...

Loco

@ Rogier licht het aan de accu dan?

Rebecca Fontijn

ja als ik mensen om me heen hoor ligt het aan mn accu .... ik heb er verder geen verstand vanrij er alleen in ...

Rogier

het kan meerdere gevolgen hebben loco, zowel de accu kan kapot zijn als iets met de ontsteking of iets dergelijks, daar kan de anwb uitsluitsel over geven.

maar zoals becs zegt kan het de accu zijn, wat ze zoal hoort in der omgeving

Rebecca Fontijn

als er startkabels op zitten geeft ie wel aan te willen lopen en m lichtjes op mn dashboard gaan weer branden en .....
dan zit er een soort half rondje onder de moterkap die dan wel enigzins draait geen ide hoe dat ding heet  :? maar we wachten het af

Rogier

misschien moet je de startkabels er wat langer ophouden dan laad de accu weer iets bij, zo te lezen is je accu totaal leeg.

edit: zover ik weet moet je niet een auto gebruiken wat op diesel rijd maar op benzine, de diesels hebben namelijk een zwaardere accu ;)

Rebecca Fontijn

kijk rogier aan die antwoorden heb ik iets nu dus een benzine auto zoeken want die van man lief kan dan niet

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

waarschijnlijk heb ik er echt e weinig verstand van maar ehhh fubar wat moeten we met die info

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev