Advertenties

Klets maar raak DEEL 130

Gestart door Stefan, 6 december 2010, 21:28:10

Vorige topic - Volgende topic

Rick Santbergen

Mee eens, een andere auto kopen met een vergelijkbare kilometerstand heeft natuurlijk ook geen nut.
Het moet wel een flinke verbetering zijn, anders weet je nooit wat je met je 'nieuwe' auto krijg.

Koentje

Als ik mijn auto weg doe dan heb ik ook nog geen geld voor een andere auto.
Miss als ik 3maanden ga sparen.

Benjamin Renon

Dan kan ik de Evo ook beter verkopen. ;) Daar heb ik ook aardig wat kosten inzitten. Op sommige heb ik niet gerekend en andere weer wel. Deze rijd weer lekker rond en heb er geen spijt van.

Hetzelfde geld voor jou wagen Koen. Auto rijden is leuk, maar rijdend houden kost geld. Mocht je een andere kopen weet je nooit wat deze voor (eventuele) problemen geeft.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

Ja Matthew, ik geef jou wel gelijk.
Maar heb nie steeds het gezeur van dat dit of dat weer stuk is.
En z'n goed salaris heb ik ook weer niet.

matthew

Nee je weet nooit wat er komt.En met 3maanden sparen heb je denk ik nou ook niet echt veel meer te besteden.En je moet dan nog eerst die van jezelf verkopen.

Ik kan niet in andermans knip kijkej voor de juiste beslissing.
Dat is wat voor gevoel de eigenaar heeft,ben je hem zat en zat je toch al naar wat anders te kijken,dan moet je hem wegdoen,is dit niet het geval zou ik hem repareren en rijden.

Wat ook nog is:een auto verkopen met kapotte bak leverd nog geen 1000euro op in ieder geval.Met een goed schakelende versnellingsbak kun je misschien nog zo rind de 2000euro beuren.

Koentje

Nog geen 1000 euro?

Nah.. ik kijk wel nog ff en ik bespreek met mijn ouders nog eens.
Bedankt voor de tip en suggesties

matthew

Nee idd nog geen 1000euro met kapotte bak,er worden genoeg coupetjes aangeboden.En auto is dadelijk alweer 11jaar oud.
En geloof mij met dikke wielen en schroefset wordt een auto echt niet meer waard,prijs blijft hetzelfde.
En dat is dan ook verloeren geld wat je als je hobby moet zien.
en hobby's kosten geld.

Koentje

Auto is in de zomer al 11 jaar geworden.
Ja dat hobby's geld kost dat weet ik wel.

Ik ga is goed nadenken wat ik ga doen...

Colin

Ik zou hem houden, ik heb ook een tijdje het ene naar het andere gehad en de laatste tijd (even afkloppen) niks meer. Je hebt altijd wel wat. Plus investeren in een nieuwe bak krijg je bij verkoop er niet uit, dan zeg ik rijd deze lekker op en koop dan een nieuw scheurijzer.

Ik zag net de reclame van de renault Clio 3 met de vrolijke persoon die zingend in zijn auto zit. Zien jullie Matthew al zitten!? !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Floortje

matthew

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Citaat van: Wrecked op 13 december 2010, 10:21:10
Je weet wat dat betekent he Roy?
Bloemetje voor de omstanders !-!

't piep ervan is dat hij de prins is v/d aanhang verreniging, dus hij zl het nog vaak moeten aanhoren het komende jaar en ook de spuiter is een carnaval'slid van die verreniging dus hij baald nog meer als prinsje maar hij weet nog niet dat wij (mijn maat en ik) zijn tegen rivalen zijn! :D :D :grin:

Roy (Coup a One)

@ Koentje wordt geen Oentje :D volg je hart en je geweten! ;)

Wat ieder ook zegt, doet of vindt het is jouw beslissing maar weet ook liefde kan soms ver(gaan) dus doe geen domme dingen! "dat wilde ik je even zeggen" _o_

Je mag het ook weten dat ik de megane heb gekocht zonder enige garantie maar al flink geinversteerd heb in behoorlijk wat spuitkosten, en ook nu weer schade heb al door niet eigen schuld!
Nu het hartje winter betreft heb ik 'n wat slechtere tijd (koppakking lekage, matige tot slechte banden, 1 velg krom schade en wat komt ernog meer bij) maar de betere tijden komen er ook weer aan!
En een hobby kost je nu eenmaal gewoon geld en of het voetballen of autoracen betreft je doet het voor een stukje leefsvermaak anders wilde jij je megane ook niet tunen en stylen en was je zeker niet lid v/d RMClub ;) toch!? Dus volg je hart maar laat je niet ver(gaan)! ;)

Rogier

ik had met me blauwe auto ook niet anders dan gezeur, ik had kei veel geld in die auto gepompt om de motor goed te krijgen.
dat lukte niet echt, en toen reed iemand tegen mijn auto aan en was ie economisch total loss, de keuze was voor mij toen echt super makkelijk weg met die auto.
was het gezeur echt zat. maar jij moet zelf die keuze maken koen, er kan van alles kapot gaan dat is een risico van een auto rijden.
zoals veel mensen zeggen een auto is de slechste investering :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev