Advertenties


23 januari 2011 - Nieuwjaarsreceptie @ Kartplaza te Nijverdal

Gestart door Benjamin Renon, 2 december 2010, 21:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Jullie kunnen ook alleen naar de ALV komen. Deze kost je niets behalve wat benzine/diese/gas. ;)
Het is natuurlijk wel leuker als je ook even komt paintballen. ;) !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Hierbij iig de bevestiging dat ik wel bij de ALV aanwezig ben die dag.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

#78
Het aanmelden voor het paintballen kan nog tot zaterdag 8 januari ivm de reservering.

Wil je alleen aanwezig zijn op de ALV dan kun je dit tot een week voor de meeting doorgeven, door mij te mailen of pm te sturen..
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Denk dat ik alleen naar de ALV kom (nog niet helemaal zeker..) ga niet paintballen :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Voor degene die in dit (of andere topics) vermelden dat ze aanwezig zijn. Graag even een pm of mail naar Benjamin zodat je in de startpost erbij komt te staan.

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

ik ga niet paintballen maar alleen naar de ALV.
ik denk dat ik wel even gebruik ga maken van de kartbaan na afloop.  ;)
Truckertje

Rick Santbergen

Jammer dat er zo weinig animo is voor het paintballen  :neen:

Rogier

ik denk als we later in het jaar zouden zitten (richting de zomer) en dan waren gaan paintballen dat er veel meer animo voor was geweest.

Rick Santbergen

#85
Voor de meeste meetings is er meer animo in de zomer. Karten in de zomer is ook fijner ter voorkoming van koude handen, net zoals buggy rijden, een tour meeting enzovoorts. Één van de weinige activiteiten die overblijven zijn laserschieten (pas gedaan) of bowlen. Ik vind paintball leuk voor de verandering, je bent zo intensief in beweging dat je geen kou ga krijgen.

Voor de mensen die denken dat het pijn doet. Als het een goede paintball locatie is, hebben ze goede (zachte) ballen. Dit houdt in dat ze makkelijker uit elkaar klappen en de kans op een bouncer minder groot is. Dit betekent dat de kans op pijn zeer klein is.

Benjamin Renon

Kartplaza heeft pas een tijdje de paintball locatie. Wat de balletjes doen weet ik dus niet. Ik meen me ook te herinneren dat paintball ook vrij hoog op het verlanglijstje stond voor ideetjes.

We kunnen natuurlijk niet alle meetings rond een goed jaargetijde plannen. Beetje regen? Who cares, het is maar water.Ik heb nog niet gepaintballt, maar wel altijd nog willen doen en het is weer eens wat anders dan karten of bowlen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

jullie hebben ook wel gelijk hoor :P
ik ga niet paintballen omdat ik niet weet wat voor weer het wordt, met sneeuw ga ik niet rijden :)
mocht het weer goed zijn dan kom ik ook na de alv ;)

Stefan

Het fenomeen "weinig animo" hebben we helaas al meer dan een jaar mee te kampen Rick... ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Er zijn verschillende meetings afgelopen jaar met een groot animo. Bijvoorbeeld de buggy meeting.
Echter kan er altijd een meeting tussendoor zitten met iets minder, achjah als het maar gezellig is

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev