Advertenties


ASR niet actief

Gestart door mike_megane, 24 november 2010, 08:47:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mike_megane

Hallo allemaal,

Zojuist was mijn accu plat en heb deze dus overgestart. Auto start weer, maar krijg nu de melding ASR niet actief.
Ik heb op het knopje van de ASR gedrukt, maar niet. auto herstart, maar nog steeds die melding.

Ik heb de accu los gehad voor 2 seconden kan dit de oorzaak zijn?
Of weet iemand wat het anders eventueel zou kunnen zijn?

Het gaat om een Ranult Megane II uit 2003.

Groet,
Michael
Megane 2 ph1 1.6 16v Privilege Luxe

mike_megane

Even een aanvulling:

Ik ben een stukje gaan rijden en na een paar sec hoorde ik een geluid net alsof mijn rechtervoor band plat was. Dus ben stukje verder gereden om de rotonde heen om de auto bij het tankstation neer te zetten om te kijken of mijn band plat was. Toen ik op de rotonde de bocht naar links maakte, hoorde ik een klik en toen was het geluid weg en de ARS was weer actief :huh:

Het enige wat de auto nu doet als ik hem start is 3 piep singalen geven, maar weet niet waar het vandaan komt. Er staan geen meldingen in de computer en de ASR werkt weer gewoon.

Iemand een idee  :huh:
Megane 2 ph1 1.6 16v Privilege Luxe

matthew

Dat de asr weer actief is klopt als je even gaat rijden.

Voor de piepsignalen,heb je een niet af fabriek radio?

mike_megane

Maar komt dat dan omdat ik de accu los heb gehad? Want heb hier nog niet eerder last van gehad.

De radio is van fabriek af. Radio.navi van becker
Megane 2 ph1 1.6 16v Privilege Luxe

matthew

#4
Ja dat komt omdat je de accu los hebt gehad ja.

Piepjes weet ik zo even niet.
Misschien ook even het storings geheugen laten wissen,omdat de accu een onderspanning heeft gehad zijn er storingen opgeslagen.(en misschien het gepiep dan ook weer over).

mike_megane

Oke dankjewel.  _o_ Ga maandag even langs de dealer
Megane 2 ph1 1.6 16v Privilege Luxe

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev