Advertenties

Non Mégane tuning pics DEEL 5

Gestart door Stefan, 22 november 2010, 20:56:13

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

Truckertje

paikey

Hier even de beloofde subaru pics  o-)

nd-photo.nl

Als ik ooit nog een keer geld teveel heb koop ik ook Volk velgen. Gruwelijk (en lichtgewicht!) :)

paikey

@Andy: no offensive,maar dit zijn bijna allemaal Rota velgen........ !-!

nd-photo.nl

Je weet dat Rota heeft afgekeken bij Rays Engineering he :) Volgens mij zijn er geen betere velgen dan de Rays Engineering Volk velgen of echte BBS Le Mans velgen.

Nicole

Ik vind die 2 witte STI 's (eerste 2 van onder) wel erg vet!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

@Andy, dat kan wel zo zijn.
            Maar ik vrees dat Rota het zeer goed doet onder de Subaru,Nissan en evo rijders......8-)

Jeroen

Zitten mooie foto's bij  !-!

Hier 1 van een hele dikke Golf 1

Meer is hier te zien en zeer zeker de moeite waard om even op te klikken:
http://www.volksforum.com/forum/showpost.php?p=1256593&postcount=4125
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Dante

Zeker een mooi Golfje...Y !-!
Maarreh... Dat VW forum is niet goed voor mij, wetende dat mijn moeder's oude Polo 86C Coupe binnenkort bij ons voor de deur staat...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeroen

In goede staat?
Zou ik de Mégane lekker zo laten, super fijne dagelijkse auto.
En de Polo "plat op zijn bek" leggen, dikke wielen eronder (indien geïnteresseerd heb nog een mooi setje 15 of 16" Schmidt Modern line velgen in de bingo), eventueel mooi interieurtje erin en je hebt een dikke auto waarmee je elk weekend wel een meeting kan bezoeken  !-!
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Dante

Geen idee hoe de staat is. Technisch is-ie ok (komt jaarlijks zonder (grote) kosten de APK door), maar m'n moeder wist me te vertellen dat het mij "wel zou moeten lukken om 'm weer wit te krijgen..." 8)7
Daarnaast zullen er wel wat kleine dingen sowieso gedaan moeten worden. Volgens mij mist ze bv. al een rechterbuitenspiegel...
Foto's volgen t.z.t. uiteraard ;)
De Meg is idd een heerlijke auto als daily, maar volgens mij had m'n moeder bedacht dat m'n vrouw daarin de kinderen rond ging rijden (Tssk... In MIJN auto :neen: ) & ik de Polo als daily moest gaan gebruiken... Ook geen crime met die 1.3 motor & 54pk op 740kg gewicht, 850kg met mij erin :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Remy P

Die velgen zijn vrouw-vriendelijk in elk geval....hebben ze anytime een spiegel bij zich :q wel heel dikke bak !-!

matthew

Dat ziet er allemaal wel heel erg netjes uit bij de golf  _o_

Zo'n project zou ik ook nog weleens willen gaan doen,maar dan uiteraard met een Renault.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev