Advertenties


Klets maar raak DEEL 129

Gestart door Stefan, 22 november 2010, 08:30:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

voor mijn fiets zijn geen winterbanden te krijgen ;)
Truckertje

Dennis Postma

Wedden dat die er zijn voor op de fiets? Was toevallig gisteren nog op tv. Dus wat wil je er op zetten.....  :q

Roy (Coup a One)

Fiets Winterbanden



Konden ze daar niet eerder mee aankomen :D :D

Rogier

rick, die zout boeit me echt niet hoor, ik heb nu 15 inch wielen er onder zitten me 17 inch gaan na de opslag ;)
ik rij ook niet veel maar het is echt aan te raden, het rijd echt een stuk fijner.

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op  2 december 2010, 00:04:53
rick, die zout boeit me echt niet hoor, ik heb nu 15 inch wielen er onder zitten me 17 inch gaan na de opslag ;)
ik rij ook niet veel maar het is echt aan te raden, het rijd echt een stuk fijner.


Die zout zou wel zeer slecht zijn voor je 17 inch gepolijste velgen bedoelde ik ;)
Of boeit jou dat niet?

Benjamin Renon

Rogier heeft geld genoeg met zijn handel in telefoons... ;) Dus een setje velgen is geen probleem meer. :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Gister naar de Sint geweest in de bios, nog nooit zo hard gelachen om zo'n gruwelijk goede horror  :shocked:

Zometeen maar weer eens richting mijn stage, wordt weer sneeuw schuiven met de voorbumper denk ik :neen:

Floortje

Succes met sneeuw schuiven,

Hier valt het nu goed uit de lucht ook volgens buien radar houd dat tot 15 uur aan vanmiddag

Rebecca Fontijn

ook hier sneeuwt het al weer een tijdje dus ik mag zo weer aan de glij met de biatch zal ook eens op buienradar kijken ,,
heerlijk dit weer zo vlak voor het weekend leuk voor de kinders onder ons  !-!

Robin

Inderdaad, kwam net al de parkeerplaats op gegleden :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Het ging bij mij vanochtend redelijk soepeltjes allemaal hoor eigenlijk (A27 / A1 / A6 -> Almere) Y Y !-! !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Eindelijk Sneeuwt het ook hier in Zeeland!  !-!

Foto's volgen!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Hier dan de Winter Foto's en teven's de eerste foto's van de nieuwe koplampen dat ik in heb laten bouwen.










de Krabber ook van Renault.


En zo ziet dat er van binnen uit!

Groeten

Erwin

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev