Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 39

Gestart door Stefan, 17 november 2010, 08:46:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

ik heb ondertussen ook van die vlakke spiegel adapters ;)

Stefan

Citaat van: matthew op  2 januari 2011, 10:43:49
En nu even je profiel afbeelding nog aanpassen,want daar zie ik nog een glimmend logo.

Zo goed meneer..... o-) -- ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dirk Kuipers op  3 januari 2011, 13:05:12
Toch zou ik als ik jou was vlakke adapterplaten halen ipv deze bolle. Dan gaan de spiegels niet zo hangen.

Heb je misschien een voorbeeld plaatje!?

matthew


matthew




Deze heeft vlakke adaptor platen en dan staan de spiegels meer recht/pmhoog i.p.v. omlaag.(mijn oude)

Dirk Kuipers

Goed bezig Rogier!  !-!

Kijk, hier diezelfde spiegels met vlakke adapter platen:



Wat voor koplapen heb je? Als je donkere angeleyes hebt is het misschien ook mooier om het flietje in de knipperlicht zwart te spuiten..
Heb ik ook gedaan en dan heb je alles hetzelfde..
Als je daar meer over wilt weten moet je maar ff in mijn projecttopic kijken, heb het daar precies omschreven.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dirk Kuipers op  3 januari 2011, 22:37:24
Goed bezig Rogier!  !-!

Kijk, hier diezelfde spiegels met vlakke adapter platen:



Wat voor koplapen heb je? Als je donkere angeleyes hebt is het misschien ook mooier om het flietje in de knipperlicht zwart te spuiten..
Heb ik ook gedaan en dan heb je alles hetzelfde..
Als je daar meer over wilt weten moet je maar ff in mijn projecttopic kijken, heb het daar precies omschreven.

Momenteel zijn ze nog chroom maar twijfel sterk over the black look's, trouwens wat mogen de vlakke platen ongeveer gaan kosten!?

Rogier


Nicole

Geen erg duidelijke foto, maar de onderlip zit eronder, en de mistlampen zitten ook in de bumper!

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Netjes!

Komen er nog ander Koplampen in? of ben je met deze wel tevreden?
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Nicole

Daar zit ik al een tijdje over te twijfelen, of er eventueel andere koplampen in komen, of niet... :P

Achter komen wel andere achterlichten in, en neem ik de kofferklep van de phase II, die mistlampjes in mijn kofferklep zijn erg dof (zoals vele volgens mij), en vindt ze ook niet echt geweldig haha! :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Doffe mistlampjes kan je met rode achterlichtspray spuiten, lijken ze weer gloednieuw. ;)

cmonsprenger


Nicole

Citaat van: Wrecked op  7 januari 2011, 12:00:02
Doffe mistlampjes kan je met rode achterlichtspray spuiten, lijken ze weer gloednieuw. ;)
Al gedaan.. Is het niet veel beter van geworden :neen:
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Apart, slechte kwaliteit spuitbus misschien? Ik heb bij verschillende gezien waar dit goed gewerkt hadden.
Heb je er meerdere lagen opgespoten?

En ik bedoel dus niet schoonmaakspray, maar achterlichtspray (als in een rode kleur erop spuiten)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev