Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 39

Gestart door Stefan, 17 november 2010, 08:46:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

paikey


Benjamin Renon

Netjes Stefan. Mooi gedaan met het dak en spoiler. Alleen bij de spiegels zou ik voor het nette ook de adapterplaten gedaan hebben. (Alleen weet ik niet wat het totale plaatje eruit zou zien, misschien net iets te veel...)

Ergens in februari/maart komt er bij mij ook wat "echt" carbon op de evo.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

ik vindt de logo's persoonlijk zonde, die had ik mooi glimmend gelaten voor de rest ziet het er netjes uit stefan !-!

Robin

Stefan, mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je dat gekost heeft? Ik wil mijn dak + spoiler + spiegels een keer (mat) zwart maken :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dirk Kuipers

Zo! Dat ziet er strak uit Stefan..
Soms zie je nog wel eens dat de carbonlijntjes niet alemaal trak langs elkaar lopen maar op deze foto's lijkt het er goed in te zitten!

ErikWiering

Carbon heeft altijd een nette en zeer mooie uitstraling  .. Mijn respect!
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

matthew

Ziet er goed uit Stefan.
Wat Benjamin zegd had ik ook wel gedaan de adaptorplaten van de spiegels.

En nu even je profiel afbeelding nog aanpassen,want daar zie ik nog een glimmend logo.

Dirk Kuipers

Citaat van: ErikWiering op  2 januari 2011, 10:34:07
Carbon heeft altijd een nette en zeer mooie uitstraling  .. Mijn respect!
Alleen als het ook netjes is aangebracht..
Soms zie je ook wel dat het is gaan vervormen en er golven in zitten (die ook nog eens niet gelijk zijn) en dan ben ik er eigenlijk minder fan van... En dat zie je eigenlijk best vaak...

ErikWiering

Ja idd daar kan ik jou geen ongelijk ingeven dirk.. als het netjes is aangebracht dan heeft het een zeer mooie uitstraling. Y
Maar niet in elke geval is dit van toepassing '' helaas ''
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

Roy (Coup a One)

Inderdaad Stefan het ziet er gelikt uit maar euh ik mis toch wel het blik op het dak :D :D ;)

Stefan

adapterplaten van de spiegels leek me niet zo denderend hoor persoonlijk, maar da's een kwestie van smaak natuurlijk, het had wel gekunt inderdaad.
Er zitten nog wel wat schoonheids foutjes in die ik nog even moet bespreken.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

#116
Gisteren bodje uitgebracht en vandaag afgerond !-! voordeel ten aanzien v/d oude meer zicht, electriche vestelbaar en met knipperlicht aanduiding maar het demonteren gebeurt na het herstel v/d bestaande voorschade €600,= euri's exclusief de spiegels ;) http://link.marktplaats.nl/408565269 En de Prins die het veroorzaakt heeft krijgt een rijles aangeboden op het achteruitrijden op spiegels met examenproef "weet ie meteen wat struiken zijn" :D :D :D Y

Colin

Citaat van: Coup a One op  2 januari 2011, 21:52:42
Gisteren bodje uitgebracht en vandaag afgerond !-! voordeel ten aanzien v/d oude meer zicht, electriche vestelbaar en met knipperlicht aanduiding maar het demonteren gebeurt na het herstel v/d bestaande voorschade €600,= euri's exclusief de spiegels ;) http://link.marktplaats.nl/408565269 En de Prins die het veroorzaakt heeft krijgt een rijles aangeboden op het achteruitrijden op spiegels met examenproef "weet ie meteen wat struiken zijn" :D :D :D Y

Wat is er met je front gebeurt dan Roy?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Colima,

Ene Prins carnaval van een andere verreniging heeft bij het achteruitrijden mijn linker voorzijde geraakt waardoor de bumper + spatscherm diep bekrast zijn (hij zelf dacht dat het struiken waren) 8)7 niet dus :x

Dirk Kuipers

Toch zou ik als ik jou was vlakke adapterplaten halen ipv deze bolle. Dan gaan de spiegels niet zo hangen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev