Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 39

Gestart door Stefan, 17 november 2010, 08:46:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Oke, najah het ziet er van een afstand (op de foto) goed uit. Maar is niet mijn ding.

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Floortje

Vandaag kwam Matthew weer thuis met mijn Clio die wat aanpassingen heeft ondergaan haha  :grin: :grin: :grin:

Alle zwarte lijsten zijn in kleur mee gespoten, Nieuwe spoiler in kleur gemonteerd, Clio letters weg gehaald van de achterklep, Ruitenwisser armen mee gespoten in kleur, Super sprint uitlaat gemonteerd.

Het zijn niet de beste foto`s geworden door weerkaatsing van het tl licht op de achter grond, zal van het weekend na het auto wassen wel een mooie foto plaatsen.










matthew

Citaat van: Jeroen op 19 december 2010, 22:23:59
Knappe Clio Matthew.

Sinds een paar maanden heeft mijn vrouw een Clio III 1.6 16v Automaat Initiale.
Rijd niet verkeerd  !-!
Dankje.


Clio automaat,mocht je hem over een paar jaar weg doen kunnen we misschien zaken doen,want floor mag alleen automaat rijden en dat zou een mooie opvolger kunnen zijn van haar clio 2 nu.

@Stefan
Het ziet er wel leuk uit zo,ondanks dat het een afstandsfoto is.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Zie jullie updates nu pas:
@Matthew: het maakt hem wel weer een stukje dikker. Nu nog je andere plannetjes, maar dat komt wel goed. ;)
@Stefan: kan niet wachten om het resultaat van dichtbij te zien. Vooral hoe strak het zit ben ik erg benieuwd naar.
@Floor: Je kon eigenlijk niet achterblijven. Netjes hoor! !-! (Nog even je hebt alle types (niet de fases) Clio gehad)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Voor Floor zal volgende wel clio 3 worden idd.(maar voorlopig deze nog).

En maar goed dat smeken verschillen,ik vind het namelijk wel wat hebben de rw armen in de kleur van de auto.

Edwin Postma

@floor: goed bezig. van het zomer paar dikke 17"???? o-)
Truckertje

Colin

Ziet er netjes uit Floor en Stefan, mag ik vragen waarom je eigenlijk alleen automaat mag rijden.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Floortje

@ Edje ik denk het niet haha hij rijd nu net zo lekker licht in de stuur bekrachtiging

@ Collin ik heb een automaat rijbewijs gehaald en dan mag je alleen in een automaat rijden

Roy (Coup a One)


Rogier


Joey Voormolen

Stelt niet veel voor maar vond het wel nodig.

Ik heb gister slot bouten gemonteerd, voor de velgen. o-)
Lowered M3C GT

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev