Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 39

Gestart door Stefan, 17 november 2010, 08:46:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier


cmonsprenger

Ik zat weer wat te lezen op meganeclub en zag dat jullie graag zouden willen zien hoe een verlaging op de megane van joey zou staan. Ik had toch niks te doen dus dacht zal hem ff snel verlagen met photoshop:

normaal:

verlaagd:


normaal:

verlaagd:


normaal:

verlaagd:

Dennis Postma

Eigenlijk hoort dit niet in dit draadje thuis.  :police: Maar voor deze keer laten we 'm wel staan  ;). Ziet er goed uit. Dus zakken maar Joey.  ;)

Maar de volgende keer graag in het klets maar raak of picture tuning topic a.u.b.  !-!

cmonsprenger

Ow ja sorry dacht jullie hebben het er hier over, zal ik het hier ook maar posten o-). Verplaatsen kan en mag altijd natuurlijk nog. Zal er volgende keer beter op proberen te letten, moet het ook allemaal nog leren :q Ik zeg inderdaad ook omlaag ermee Joey !-!

Koentje

Joey, ziet er uber uit man... !-!
Snel da jij een schroefset ga halen ;)

Rick Santbergen

Vooral die laatste, vanaf schuinachter ziet er echt dik uit !-!

paikey

volgens mijn kantie wel lager dan op die shop :P
Maar zaken zowiezo !-!

Joey Voormolen

Als alle leden nou 20 euro overmaakt kan ik hem alvast aan schaffen. Tuurlijk staat het netjes had zelf ook al zitten shoppen.
Lowered M3C GT

matthew

Als je zo'n nieuwe auto kan kopen kan dat er toch ook nog wel vanaf  :P




Nee snap best dat er eerst weer een rekening aangevuld moet worden.

matthew

Nu ik geen project meer mag aanvullen van me clio zet ik even hier mijn wijzegingen neer.

Aankoop clio


Aankoop clio


Aankoop clio


Aamkoop clio

   


Veranderd achterzijde:
Achterklepspoiler   Teksten op achterklep verwijderd   RW arm in de kleur gespoten   Korte Antenne   Naamloze nummerplaathouder gemonteerd


Voorzijde veranderd:
Koplampsproeiers,ruitenwissersproeiers,raamlijsten langs de voorruit,ruitenwisserarmen zijn allen in de kleur gespoten   Kentekenplaat voor vernieuwd en schroefloos gemonteerd   Rondom zilverbulbs gemonteerd



matthew

En Floor zal binnenkort ook wat veranderingen aan haar clio posten,deze is namelijk ook onderhanden genomen haha

Edwin Postma

Truckertje

Tim

Nette wagen Matthew!-! (zelf ben ik niet zo'n fan van meegespoten wisserarmen, maar smaken verschillen :) )
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ErikVr

Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev