Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 39

Gestart door Stefan, 17 november 2010, 08:46:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Ik ben uiteindelijk blij dat ik niet voor Dayline lampen ben gegaan, vind Angel Eyes toch uiteindelijk mooier staan, maar dat is subjectief. Ik heb ook een beetje vocht achter de lampen, mocht ze dichtkitten zonder dat garantie vervalt, maar zou volgens punt van aankoop geen probleem moeten zijn.

Tot nu toe vind ik DRL alleen mooi bij de auto's die van fabriek af die lampen hebben :) Maaarrrr, ben ook benieuwd hoe het totaalplaatje eruit ziet!

matthew

Ik heb van de week een achterklepspoiler gekocht en laten spuiten,evenals laten spuiten :
-raamlijsten bij voorruit
-koplampsproeiers
-ruitensproeikopjes
-rw armen voor en achter
-belettering van achterklep verwijderd

Ik heb nog geen foto's die post ik als ik de spoiler gemonteerd heb.(als het goed is volgende week zaterdag)

Rogier

eerst koop je een clio sport 2 weken later staat ie al bij de spuiter, volgens mij kom ik binnnekort even bij je langs om een stekje te halen van je geld boom :D of toevallig een goeie mee valler van de loterij :P

Roy (Coup a One)

 :neen: Rogier dat zie jij weer verkeert, Matthew koopt een Clio maar heeft het voordeel van een Megane dus dat wil zeggen lagere inkoop waardoor de inversteringen stijgen "een echte crissis beleid zo noemen we dat"! ;)

matthew

Correctie :ik heb een clio 3 sport gekocht.

Dus ook geen geld over van de megane,want er moest nog geld bij.

En ja ik maak de auto graag gelijk een beetje eigen.
Ik had dus ook een nieuwere kunnen kopen alleen had ik hem dan niet gelijk naar mijn zin kunnen gaan maken,omdat daar dan weer voor gespaard zou moeten worden natuurlijk.

Rogier


matthew

Nee helaas niet Rogier,anders had ik voor ieder meganeclublid wel een stekje gegeven.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

Volgende week zaterdag (18 december) gaan ze mijn dak, spiegels en B-stijlen wrappen in carbon vinyl folie.. Y
Dat wordt weer leuk...!!!! !-! !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

ik moet het eerst zien denk ik ;)
maar zal wel gaaf worden denk ik 8)7
Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Je hebt het al eens aan mje verteld. Ben erg benieuwd. Dak en b-stylen lijken me mooi, spiegels moet ik zien (bij jouw auto).  ;)

bekende foto btw 8)7

Stefan

Ben zelf ook wel benieuwd hoor idd.. Y
Ik breng de auto weg vrijdag en dan haal ik hem zondag weer op denk ik, want ik ga een weekend weg ook nog.
Dus voor mij is het ook een verassing bij het ophalen.
Is inderdaad een bekende foto ;)
Was ook wel een beetje inspiratie foto hoor Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Nou Stefan dat zijn wel leuke plannen. Waarom geen echte carbon spiegels als je toch bezig bent? We zien het resultaat wel verschijnen! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Kunnen ze dan niet gelijk je logo´s en type aanduiding mee pakken?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev