Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 33

Gestart door matthew, 14 november 2010, 22:24:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Joey Voormolen op  8 februari 2011, 18:15:34
Model velg oxigin.
deze omdat die een cuprand heeft.
neem je achteraan nog een iets bredere velg??
Denk dat deze 8 j is of 8,5 al

ja ze zijn al besteld! Dus ze zijn allebij even breed!
Niet aan gedacht trouwens. maar zou dat wel mooier zijn?

Dank voor Jullie Reacties trouwens!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Ziet er goed uit Erwin. Je auto zal er behoorlijk van veranderen door de verlaging en de velgen.  !-!

Joey Voormolen

Ik denk persoonlijk van wel als ze niet te ver gaan uitsteken.
En er een plat bandje omheen komt zal dat super staan.
Lowered M3C GT

Edwin Postma

ik vind ze wel heel mooi.
maar het zou niet mijn keuze zijn erwin ;)
Truckertje

matthew

@Shiftgear

De megane zal er dikker van uitstralen na de verlaging en dan deze set wielen erbij op.

@Edje

Ziet er goed uit zo met de roeadbox.
En elders al over gesproken maar een luxe kentekenplaten set is een ust have voor een autoliefhebber.
En het kost voor 2 plaatjes 5 tientjes ongeveer.Dit afgewerkt met of een meganeclub plaathouder of 1tje zonder tekst en dan ook niet door de nummerplaat heen schroeven.
Ik vind dat dat de auto ook een stuk netter maakt.

Edwin Postma

dat ben ik helemaal mee eens matthew.
zal ookvast wel 1 van de volgende dingen worden wat gedaan word.
maar als je goed kijkt matthew kun je ook zien dat er al van die mooie club plaathouders opzitten. en er is niet in de plaat geboord :P
Truckertje

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Netjes rodney,lekker bezig de laatste tijd.
Alleen de klep is helemaal clean he ? zonder streepje van achterlicht tot achterlicht, dat vind ik persoonlijk zonde.

Maar achterkantje is wel knap geworden.
Lowered M3C GT

Rodney

dankje !

ja ik vind het zelf met streepje ook mooier om eerlijk te zijn maar ik dacht probeer is wat.
maar het is niet zoon succes :P

ja, ik zou eigelijk een andere auto gaan kopen een vw bora maar na lang twijvelen tog maar besloten om de megane tog nog een paar jaartjes te houden ! dus vandaar dat er nu een hoop veranderd het, het geld wat ik gespaart had voor een andere auto gaat nu een beetje in de megane !






Koentje

Nicole, ziet er goed uit.
Is dat ook je nieuwe espace lip...?
Ik ken er geen vinden:(

Nicole

Dankje!

Nee m'n nieuwe zit er nog niet onder, dit is nog de Espace onderlip van de sloop.
De nieuwe Espace lip doen we in maart denk ik! Y

Met de nieuwe had ik ook mazzel, zag hem op marktplaats in Friesland, en de dag erna moesten we die kant toevallig op, dus meteen opgehaald, voor een mooi prijsje!


Volgens de renault dealer in de buurt kost hij nieuw €87,35 , weet alleen niet of dit ex. btw is of incl. btw haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

zonde van je klep nicole !

lipje ziet er goed uit :grin:

Koentje

Zal wel ex BTW zijn :( nah volgende week ff wa sloperijen rond ofzo

Nicole

Dankje! !-!

Ja klep is idd zonde..
Was ook aardig pissig die dag, gezien eerst al de groene megane 2x een verkeerde kleur had door die zaak, daarna belt de spuiter (die daar ook nog z'n spul besteld) dat de kleur ook niet goed was bij hem..
En nu ook nog die kofferklep.
Dus dat was wel balen!

Onderlip lijkt wel tof idd! Al zit hij er niet eens echt mooi onder..
Komt straks een splinternieuwe Espace onderlip onder, dan zal het hopelijk nog wat beter lijken haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

zozo lkkr bezig allemaal!! !-!

@rodney; Net als wat joey zegt is het zonde dat je het lijntje en remlicht er uit hebt gelaten.
              vind het ook persoonlijk ook zonde dat je nog precies kan zien waar je kenteken bak heeft gezeten...
              Maar het is zeker een vooruit gang!
              Je verlaaging ziet er zeer netjes uit,achterkantje nog en af! maar gaat vast goed komen!-!

@Nocole; Ook lkkr bezig zo met 2 coupe's,wel balen dat je steeds een verkeerde kleur krijgt!
             

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev