Advertenties

KM STAND GECONTROLEERD.

Gestart door dennis21, 12 november 2010, 17:47:43

Vorige topic - Volgende topic

Rick Santbergen

Dus als ik het goed begrijp, heb jij de auto terug ingeleverd op de plaats waar jij hem gekocht heb?
Je krijgt 90% van je aankoopbedrag van afgelopen augustus terug?
Je krijgt alle kosten die je aan de auto heb gehad vergoed?

Als hun dit aanbod gedaan hebben, vind ik dat ze het goed opgelost hebben.
Veel succes met het zoeken van een andere auto, kijk vooral ook naar een megane coupé en controleer dit keer via NAP. Er is vast een betrouwbare auto te vinden, dan deze.

Nicole

Jeetje kan me voorstellen dat je van zo'n kmstand idd schrikt!
Netjes dat ze het zo met je willen oplossen.

Je megane zag er dan wel netjes uit voor zoveel Km!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

theniels

mwa echt netjes is het natuurlijk niet bedoel je denkt een auto te kopen met 170 dkm op det teller en heeft dus dik 4 ton gedraait weet niet bij welk bedrijf dit gedaan is maar toch je levert er nog op in. Maar aan de andere kant is het wel mooi dat ze nog een soort van regeling willen treffen !-!

Maar ik hoop voor je dat je een leuke andere auto kunt vinden en dat je er wat meer geluk mee hebt ;)
E wordt het weer een megane?

Stefan

Ben je lekker klaar mee met zo'n verhaal....... >:( l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

dennis21

Uhmz nou ik weet niet of het een megane blijft..

Heb ook een erg mooie peugeot 206 gezien maar weet niet of het wat is (Qua onderhoud etc..)

Wat denken jullie??

Mvg dennis

dennis21

en ja de megane zag er wel mooie uit..

Had geen schade of iets..

Maargoed komt ook een hoop door het laten oppoetsen denk ik(A)

DHL

Goed dat het zo opgelost is. Vermits die garage zo'n voorstel doet stel ik me vraagtekens omtrent het al dan niet weten van de hsitoriek. Daarom zei ik eerder al dat je je rechtsbijstand kan gebruiken. Het is dan aan de vorige eigenaar te bewijzen dat hij niet knoeide. En hij zal dan weer de vorige eigenaar aanwijzen...

theniels

mwa dat probleem zit Dennis niet meer mee Y ;)

Rick Santbergen

Citaat van: DHL op 22 november 2010, 21:26:17
Goed dat het zo opgelost is. Vermits die garage zo'n voorstel doet stel ik me vraagtekens omtrent het al dan niet weten van de hsitoriek. Daarom zei ik eerder al dat je je rechtsbijstand kan gebruiken. Het is dan aan de vorige eigenaar te bewijzen dat hij niet knoeide. En hij zal dan weer de vorige eigenaar aanwijzen...

De vorige eigenaar zal beweren dat hij er niets van afwist en daarmee is de kous af!
Aangezien het in Nederland niet verboden is een teller terug te draaien of een auto te verkopen waarvan de teller is terug gedraaid. Kan de rechtsbijstand niets betekenen! Het is een bedrijf/persoon alleen verboden een auto te verkopen waarvan ze weten dat de teller is terug gedraaid zonder dit te vermelden. (oplichting) Maar een bedrijf zal simpelweg verklaren dat ze dit niet konden weten.

Daarnaast is het niet aan een eigenaar te bewijzen dat hij niet knoeide, maar door jou te bewijzen dat hij wel knoeide. Als je dit niet kan, heb je geen zaak.

matthew

Wel balen voor je dat er echt geknoeid is.
Wel netjes opgelost.

En wens je dan ook alle succes met zoeken naar een nieuwe auto.

Tip :als je met een auto gaat rijden (maakt niet uit welk merk),tijdens de proefrit langs een andere garage gaan en laat hem daar controleren en gelijk nap cheecken.
Kost je misschien dan een paar tientjes,maar dan weet je wel gelijk meer over de auto.

Rick Santbergen

Tip: NAP kan ook via internet gecheckt worden. kost je 2 euro 95
http://www.autopas.nl/checker.aspx Y

dennis21

nou ben voor een aantal auto`s weze kijken..

-Peugoet 206 (die was zo rot als het maar zijn kan)
-Renault clio bj 2001

En me voorkeur is gevallen op een clio.

Zijn dat een beetje goede auto`s motorisch ?

mvg dennis

Rick Santbergen

Die zullen motorisch weinig verschillen van een megane lijkt me. Alleen het zijn kleinere en minder luxe auto's in de meeste gevallen.

Wat is er mis met een Renault Megane 1 coupé Phase 2? o-)

dennis21

Stefan

Clio en Megane maken elkaar niet zoveel uit nee.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev