Advertenties


Klets maar raak DEEL 128

Gestart door Benjamin Renon, 5 november 2010, 22:42:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

nou mn kleine is 12 dus niet bepaald klein meer en die vindt het super vet dat mama bij een soort autoclub hoort ..
hij is afgelopen jaar mee geweest naar gronau en vond het helemaal super daar en heeft geloof ik van bijna elke auto een foto gemaakt .
en blijft ook ( net als sommige mannen hier , ik noem geen namen ) zeuren dat ik mn auto moet pimpen  l-

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

sjerrie

Citaat van: becs op 12 november 2010, 10:48:58
nou mn kleine is 12 dus niet bepaald klein meer en die vindt het super vet dat mama bij een soort autoclub hoort ..

:D das inderdaad niet bepaald klein meer :) Dat is nog even en zoon lief begint zelf ook aan brommertjes en auto's!
Het is natuurlijk wel super, dat hij mamma's passie deelt :)
Ik zou het zelf ook leuk vinden als wij dalijk een kleine hebben die ook graag mee gaat naar dit soort dingen, kunnen niet veel kids zeggen :) ! (mijn mamma heeft een super stoere auto en ik mag mee als ze naar auto shows gaat hihi)
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

oke oke bij de leukste autobende van nederland  :D
bij deze een verlanglijstje van zoonlief voor de biatch..

-rondom verlagen
-in de rondte van die kappen waardoor het nog lager wordt of lijkt (sideskirts bedoelt ie denk ik)
-geheel laten spuiten ( geen idee welke kleur )
-zo een luchtding op de moterkap
-nieuwe uitlaten ( liefst met knallend geluid van subaru  :?)
-leren bekleding

heb hem meteen gevraagd of hij voor sinterklaas wilde spelen dit jaar

sjerrie

haha! :D

Klinkt inderdaad leuk, inderdaad ook wel een duur grapje :P

Ik zie je zoon over een paar jaar wel rijden in een Impreza of een Mustang, dan heeft hij het meeste wel  ;)
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

ik zie het allemaal wel voorlopig ag ie nog lekker met mams mee en dan gaat ie het liefst mee ls het mooi weer is ....
want kappie open is stoerder dan dicht natuurlijk

sjerrie

 !-!

Is het bij jullie trouwens ook droog en bijna wind stil nu?
~Just got Maggied~

Arend

ja maar voor een cabrio wel te koud ;) haha

Rebecca Fontijn

hier droog wel wat wind nog verder ziet het er vriendelijk uit buiten

sjerrie

@ Arend, haha ja dat kan ik me voorstellen, helaas hebben we het echte warme wel weer gehad voor dit jaar vrees ik. Kunnen nu alleen tevreden zijn met droog en wind stil denkik =)


Het ziet er in ieder geval degelijker uit nu om eruit te gaan voor de boodschapjes ed dan dat het er gisteren uitzag!
~Just got Maggied~

Arend

haha ja dat zeker!  ;)

ik wil morgen foto's maken van me autootje dus moet het sowieso droog zijn!!

sjerrie

Denk dat als het net zo is als vandaag, dat je mooie foto's kunt schieten hoor, met zo'n waterig winter zonnetje..
*Duimt voor mooi weer morgen*
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

ehhh arend ik wil helemaal niet ###lig doen ofzo mar hoor alleen maar dat we een erg nat weekend tegemoet gaan  ;(

Arend

hmm....  ;(

Dat is dan weer minder, maargoed het is alleen ff voor hier op de site enz. Ik laat sowieso nog (als de zon schijnt) een prof. fotoshoot maken bij de Posbank in Arnhem & nog een andere (stad/Industrie) locatie! :)

Een vriendin van me doet fotovakschool dus die hebt de apperatuur enz ervoor!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev