Advertenties


Klets maar raak DEEL 128

Gestart door Benjamin Renon, 5 november 2010, 22:42:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

hier regent het alleen, verder is er niks aan het handje.
het is alleen ontzettend saai in het centrum van arnhem :neen: ik verveel me kapot op me werk!!
vandaag me laatste dag in arnhem :)

Rick Santbergen

Word weer leuke weg naar huis, al die takken vermijden omdat ze anders aan de onderkant van de auto blijven hangen l-

Arend


Rogier

wat moet je in velp doen dan ? zit je nog op school of werk je al ??

Arend

Ik werk en doe nog school (in de avonduurtjes) :)
Maar ik carpool dus ben niet eens in de megane.. :(

Floortje

Hier waait het wel wat harder als normaal maar niet dat je weg waaid, je kunt alleen niet naar buiten lopen zonder klets nat te regenen. Vannacht schijnt nog erger te gaan waaien

Rogier

ach dat is vanacht, dan liggen we meestal al te slapen :P (sommige niet die gaan stappen) ik hoop dat het na 21uur maar droog is dan ben ik vrij :D

Arend

Vannacht gaat het toch stormen :)

sjerrie

lekker he... en dan met de fiets boodschappen doen ><  :cry: ik wacht wel tot het droger is :P
~Just got Maggied~

Rogier

ik kan het gevoel delen sjerrie, ik moet vanavond met de fiets na huis (half uurtje fietsen) zoals ze zeggen het is huilen met de pet op

sjerrie

erg he! Doet me denken aan de tijd dat ik nog geen rijbewijs had.. Iedere dag met de fiets, weer of geen weer..
Heb zelfs een keer gehad dat het zoooo hard regende dat ik mn contactlenzen verloor op de fiets :D
~Just got Maggied~

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

paikey

Ik ben ook op standje 4X4 naar huis komen rijde,wat een takken zeg!
Gelukkig niks geraakt !-!

Joey Voormolen

Ja hoop ook dat het zaterdag droog blijft kan ik een foto'je maken van de bolide.
Lowered M3C GT

Rebecca Fontijn

het is hier werkelijk om te huilen hoost onwijs en waait nog harder .....ik ga de deur niet meer uit ik verdom het

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev