Advertenties

Klets maar raak DEEL 128

Gestart door Benjamin Renon, 5 november 2010, 22:42:19

Vorige topic - Volgende topic

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zich hier zo druk maakt om Koen zijn portemonee. Koen weet waarschijnlijk zelf wel het best wat ie wel en niet kan doen.  ;)

Groen zou trouwens ook niet mijn keuze geweest zijn. Maar het is natuurlijk wel weer wat anders. En mooi groen is niet lelijk. Dus Koen, ik laat me verrassen  !-!. Ik ben ook erg benieuwd naar de bodykit.  Y

Koentje

He he.. eindelijk iemand die een beetje positief blijft ;)
Ik was vorig jaar op de moterbeurs in utrecht en ik zag een moter waarvan de kleur zo g**l was.
Ik dacht het al helemaal in dat die kleur mijn auto werd.

En wat ander van de kleur of uiterlijk vinden, ken mij geen reet vinden.

Joey Voormolen

vibd het helemaal leuk en goed wat je doet koen,
Maar las dat je eerst je bumpers gaat spuiten en een jaar later de hele auto.
Dan geef je dus eerst ong1000 uit aan de bumpers.
Maar is natuurlijk jou keuze

@matthew wil heel graag een rs maar is net te duur voor mijn zo wie zo verzekeren enzo.

Daarom post ik ook veel plaatjes van de megane 3 in de topic
Lowered M3C GT

Roy16v

ik heb een groene megane coupe maar dies origineel groen.
koen iig succes met je projeckt!

Koentje

Joey, hoeveel kost het dan om de auto netjes te laten overspuiten.
Het liefst ook in de moterruimte. Staat nie moi als de auto groen is en de moterruimte blauw is.

Colin

Ik dacht ongeveer 3 tot 4000 euro. Dan zonder de uren om het motorblok te verwijderen. Maar echt zeker weten doe je het pas door naar een spuiter te gaan.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Koentje

oke, dan ga ik binnekkort maar ff langs een aantal spuiters

paikey

Heb 2 jaar ook gevraagt wat het kost om HEEL me auto in een andere kleur te laten spuiten en was dan dik 5000 euro kwijt,
dit voor al omdat ze idd eerst je moter er uit hallen en dan moet heel je intrieur er ook nog een uit!
Daarom heb ik toen me auto gewoon in de Aller lichste tint "megane blauw" laten doen!
iig succes koen !-!

Roy16v

zit er verschil in diverse 432 methyl bleu?

Roy (Coup a One)

Citaat van: PFVFDiesel op  6 november 2010, 20:53:57
zit er verschil in diverse 432 methyl bleu?

Wel degelijk, dat is aan mijn auto al op te merken van afstand "en heb al spijt dat ik hem in Emmen heb laten spuiten" 't is gewoon te jammer vol woorden want je betaald er wel voor, en nu zeggen ze geen garantie te kunnen geven (lekker is dat hé)!

matthew

Als je alleen de buitenkant doet ben  je bij een kleiner schade bedrijf ongeveer 3000euro kwijt.
Maar dan moeten ze voor dat geld ook niet te veel hoeven uitdeuken anders wordt het meer.
Motor eruit is het beste,maar je kunt ook zoveel mogenlijk aan de kant leggen.Dat je alles wat aan de zijschermen zit eraf haald en dan op het blok legt wat aan de motor blijft zitten.
Dan scheelt het wat werk en heb je het merendeel (zowiezo wat echt in het zicht zit)in de kleur.

Maar als er ook nog bv logo's etc weg moeten en uitdeuken dan ben je gauw al 4000euro kwijt.
En dan ligt er ook nog aan of je een duur lakje hebt,want deze prijzen zijn op basis van basis lakken.

@coupe one
Er zijn in 432 niet verschillende tinten,alleen door de jaren heen kan er wat verkleuring optreden,alleen zoiets zie je bij blauw veel minder snel dan bv geel.
Voor 432 is gewoon ook een standaard recept,echter is het wel aan de spuiter om de kleur te perfectioneren d.m.v. eerst een staaltje te spuiten en dan bij de auto te houden net zolanf totdat hij de goede kleur heeft.

Paul

Dat klopt niet Matthew ;) .
In 432 zijn 4 of 5 verschillende tinten.
De coupe heeft er veel meer parelmoer in zitten als een hatchback en kleurt ook veel paarser in de zon.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

paikey

idd Matthew, er zijn 5 verschillende tinte 432.
mij auto is in de lichste over gespoten en naast een andere
blauwe coupe met de zon erop zie je wel degelijk verschil!
Bij mijn is ook idd de paarse gloed eruit!

Edwin Postma

ik heb gister avond helaas nog niks gehoord of mijn auto verkocht is :cry:
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev