Advertenties

verlichting

Gestart door dennis, 21 maart 2005, 21:14:32

Vorige topic - Volgende topic

dennis

hallo allemaal

ik heb storing in mijn achterlichten maar weet niet waar het zit.als ik mijn knipperlicht naar rechts aan zet gaat die snellerknipperen en alle drie de lampjes gaan knipperen er is geen een kapot heb de zekering gecontroleerd maar die zijn heel. en de andere kant doet het goed. 

weet het niet meer.

alvast bedankt

RMCMichiel

misschien te zware zekering, verwissel hem eens voor 'n nieuwe en check dan?  ??? goedkoop testje - hopelijk goed resultaat

Tony

Ik denk... ???

OOK EEN MASSA PROBLEEM!

dennis

waar moet ik het massa probleem vinden bij de achterlichten of niet

dennis

heb net de - op de auto gepakt maar heb het zelfde en wat er wel aan de had is dat de zekering warm woord 15 a

superpaulie

Ik heb hetzelfde gehad.

Zelfs als ik remde en mijn knipper stond naar rechts ging het lampje(pijltje) op het dashboard heel zwak branden.

Als je de lamp unit eruit haalt van het achterlicht en goed naar de connector kijkt dan zie je dat de massa aansluiting vaak ingebrand is.

Bij mij zaten er 2 gaatjes in door vonken. Deze draad losknippen van de connector en met een AMP oogje en deels verlengen van de draad kan je deze op het

metaal vastschroeven met een parkertje na een klein gaatje geboord te hebben.

Werkt weer perfect en heb weer een goede massa. Schijnt vaker voor te komen, en zo lost men het bij de Renault garage ook altijd op.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev