Advertenties

Verborgen opties, knopjes enz,enz.

Gestart door Jeroen, 21 maart 2005, 18:47:22

Vorige topic - Volgende topic

GVR

Klopt, is een test programma( test mode) en nee ik sta zelden bij het station( ik haal ze thuis af en breng ze netjes weer terug).Rij vaker in Winschoten.

RdW

Citaat van: GVR op 22 juni 2005, 14:13:41
Klopt, is een test programma( test mode) en nee ik sta zelden bij het station( ik haal ze thuis af en breng ze netjes weer terug).Rij vaker in Winschoten.

test programma die door de (renault)monteurs word gebruikt,
en dan staat ie meteen op contact,
zonder dat je de auto hoeft te starten...

GVR

Als je de startknop ongeveer 10 sec. ingedrukt houdt zonder rem/koppeling of andere knopjes dan "springt"de auto ook op contact.

Wakky

Met het risico een RTFM naar m'n hoofd te krijgen, ik was redelijk verbaasd toen m'n M?gane, nadat ik 'm met de afstandbediening van het slot had gehaald maar nog even met iemand stond te praten zonder het portier te openen, vanzelf weer op slot ging.

drbiqs

Volgens mij hoort dat zo,dat die weer vanzelf op slot gaat,die ervaring heb ik ook al een paar keer ondervonden.
Denk dat het een soort beveiliging is????
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

RdW

klopt,is een veiligheid,
want als je hem per ongeluk open schiet,
gaat ie weer op slot...

als je de deur hebt geopend, gebeurd het natuurlijk niet...

ForeverYoung

en dit heb ik ook op m'n m?gane 1 (phase1) superfunctie, kun je nooit ongemerkt de deuren weer per ongeluk open doen als je met de handen in je jaszakken bij de auto wegloopt ofzo.

euh RTFM?? wasda  ;D

wakky

Hmm, op m'n M?gane's 1 phase 2 zat die functie volgens mij niet hoor ... tenminste, in 4 jaar bij 2 auto's nooit opgevallen.
De term RTFM kwam ik ergens begin van dit forum tegen ... Lees het verdomde instructieboekje, maar dan in 't engels

peterachterop

Citaat van: wakky op  4 november 2005, 15:29:42
Lees het verdomde instructieboekje, maar dan in 't engels
Read The Fucking Manual.

ForeverYoung

:D

misschien ligt het aan de uitvoering die ik heb (Aida), is zo'n alles erop en eraan uitvoering (4 airbags, radio met stuurbediening etc.) helaas dan weer geen airco.

als ik de deuren sluit, knipperen de knipperlichten 2x, doe ik ze weer open knipperen ze 1x. dit hebben ook niet alle m?ganes 1 phase1 tenslotte.

Goldwheelerke

Wat ik wel leuk vond om te merken was dat je dimlicht automatisch aan gaat als het buiten donker word zonder dat je het knopje hoeft te draaien.
Ook altijd volop lachen in tunnels en zo hehe.

GVR

De megane2 heeft wel het nadeel dat als je je lichtsensor hebt geactiveerd, en iemand probeerd je kofferbak te openen terwijl de auto op slot staat ,de verlichting aanspringt en aan blijft staan. Y

rombartus

Ik merkte vandaag dat als je vol in de remmen moet,dan je gevarenlichten gaan branden automatisch.

Jeroen

Citaat van: GVR op  4 juli 2006, 13:21:13
De megane2 heeft wel het nadeel dat als je je lichtsensor hebt geactiveerd, en iemand probeerd je kofferbak te openen terwijl de auto op slot staat ,de verlichting aanspringt en aan blijft staan. Y

Heb dit zojuist geprobeerd maar er gingen geen lampjes branden.

Citaat van: Bart op  6 juli 2006, 17:05:57
Ik merkte vandaag dat als je vol in de remmen moet,dan je gevarenlichten gaan branden automatisch.

Ik heb gelukkig nog geen noodstop hoeven te maken, dus dat wist ik niet.

RdW

stond je wagen in het donker dan Jeroen...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev