Advertenties

Verborgen opties, knopjes enz,enz.

Gestart door Jeroen, 21 maart 2005, 18:47:22

Vorige topic - Volgende topic

rened

zit er op de megane ook een optie om de ramen open te krijgen met de afstandsbediening?

bij de GTC van een maat van me gaan de ramen open als hij de open knop ingeduwd houd,
dit kan bij de megane niet denk ik?
het dichtmaken had ik al wel ontdekt

matthew

rened

en andere vraag, zit er op een of andere manier ook een parkeerverlichting op?
dat zegmaar je stadslicht en achterlicht aan 1 kant blijven branden?
kreeg t niet voor mekaar

rs50jochem

Gewoon je richtingaanwijzer aanzetten in de richting waar je de verlichting wilt en dan het contact uitdraaien en de auto vergrendelen na het uitstappen.. Ik weet echter niet meer zeker of ik dit ook op de Megane had..  :?

RdW

rs50jochem

En heeft het niet toevallig met een extra comfort pakket of uitvoering te maken.. Ik denk dat het niet op alle modellen zit die opties..

Jacob

Ik had ook nog nooit gehoord van die "deadlocking" optie, misschien toch van het weekend eens een keer het boekje lezen.  ;)

matthew

Citaat van: rened op  2 augustus 2008, 09:08:41
en andere vraag, zit er op een of andere manier ook een parkeerverlichting op?
dat zegmaar je stadslicht en achterlicht aan 1 kant blijven branden?
kreeg t niet voor mekaar

Er zit geen parkeerverlichting op een renault.

Dit is meer een dingetje van de duitse fabrikanten

Maarten Minkjan

Wat betreft de follow-me home verlichting, had ik nog een vraag: Wanneer ik de auto in de donder uitzet en de lichtautomaat is aan en ik open vervolgens de deur dan gaat de verlichting uit. Vervolgens tik de verlichtingshendel aan en gaat de verlichting branden (volgens mij geen 30 seconden, eerder 15, maar heb ik nog niet gemeten). Moet dit? Of moet juist de verlichting automatisch blijven branden als je de deur opend?
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

matthew

Nee als je je deur opent moet de verlichting uitgaan.

bengek

Citaat van: -KJ- op  3 augustus 2008, 21:51:39
Wat betreft het aangaan van de verlichting bij ingeschakelde lichtautomaat wanneer iemand zonder handsfreekaart aan de handgreep trekt:
op een Duits Megane-forum wordt door verschillende personen beweerd dat dit een softwarefout in de UCH van de eerste bouwjaren is. Bij klachten zou de dealer de UCH (weet niet exact waarvan dat een afkorting is, maar het schijnt een stuurapparaat in de motorruimte te zijn) vervangen of updaten als dat mogelijk is.

Mijn Megane van 01-2005 heeft dit probleem in ieder geval niet, wat de waarheid van de berichten versterkt.

ik heb hier wel een aantal keer problemen mee gehad,
dat ik bij mijn auto aankwam en mijn lichten aanstonden.
is niet zo erg, maar gaan niet automatisch uit.
behalve dan als de accu leeg is.
dat ook al aantal keer is voorgekomen :S

rened

ja bij mij is het als de lampen in de aan stand staat, gaan ze wel uit als je de auto
uitgaat, maar als je dan de deur weer eens van het slot haalt gaan ze weer aan
en blijven ze aan, alleen uit te krijgen met de lichtschakelaar. Erg lastig
als je overdag eens iets vergeet en snel uit je auto moet halen.

Andere vraag: op de zijkant van de lichtschakelaar zit een auto knop. Waar dient deze voor?
Nog niet kunnen ontdekken??

MetalZeke

Hoi,
Als ik uit mijn achterbak alle bekleding haal, dan kom ik direct achter de rugleuning van de achterbank een langwerpig rechthoekig "blokje" tegen met eraan vast een kabeltje met een klikstekker. Op het blokje staat: 30 Ohm LFA 102 B
Heeft iemand enig idee wat dit is? Een sensor voor je afstandbediening ofzo?
Greetzzz

Marc H.

Hallo,

Weet iemand hoe de snelheidsbegrenzer werkt? Als je het knopje om de cruise control aan te zetten de andere kant op duwt, wordt het lampje op het dashboard rood, maar wat gebeurt er dan (behalve dan dat het lampje rood wordt  ;))?

Groeten, Marc.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev