Advertenties


kachelradiateur

Gestart door Denniscoupe, 21 maart 2005, 17:14:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denniscoupe

Mijn kachelradiateur is kapot en nu moet ik deze dus vervangen.Het probleem is nu dat ik niet precies weet wat ik allemaal los moet schroeven.

Ik ben al begonnen met het onderste stuk van het dashboard te demonteren.Ik krijg alleenn het kachelhuis waar de radiateur in zit niet los.

Weet iemand misschien hoe dit precies vast zit?

Tony

ho  ho  ho...  8)

Wacht maar even met dat gesloop, ik stuur je asap -morgen- wel een handleiding toe.
Plastic is zo kapot.

wess

tja het zijn 2/ 3 boutjes.

draadje los maken en eruit halen

RMCMichiel

Wanneer je het bovenste dashboard (brede) los hebt kun je naar onder werken, achter de asbak (ff uitnemen) zitten ook nog torx schroefjes...  :D  Kheb zelf wel eens het kastje eraf gehaald, achter de draaiknoppen om n paar lampjes te changen. Let alleen wel op dat je de knoppen niet verdraaid bij het terugmonteren..  :)

wess

de radiator zelf zit voor onder de roosters boven je motorkap, niet in je interieur.

Tony

Ik heb  hem al de het betreffende hoofdstuk toegestuurd uit de manual.

Is ie toch weer zo'n 5 1/2 uur verder en dat op een zaterdag  ;D

Tony

Ach, het is geen Landrover he? ;D

Kan je de versnellingsbak gewoon laten zitten, dat scheelt weer  :) :)

wess

tja  :D dat scheelt weer idd

Ferdi

ik heb nu dus hetzelfde probleem, wil dat ding er ook uit hebben maar hoe krijg ik dat kachelhuis los? die boutjes zie ik namelijk nergens zitten  ???

wess

't zijn er maar 3 ofzo

Ferdi

maar waar zitten ze dan.. als ik onder het dashboard met mijn hoofd bij de passagierskant zie ik ze nergens zitten...  :-\ wat zijn het voor boutjes?

wess

hij zit onder je paravaanplaat onder je vooruit.

niet in je interieur ;)

Ferdi

haha ok  :-[ THX anyway  :D

wess


Patrick

De kachelradiateur zit in het kachelhuis in het interieur,
niet onder de paravan, dat is de verdamper van de airco.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev