Advertenties

Welke xenon

Gestart door Creablaster, 26 oktober 2010, 10:46:56

Vorige topic - Volgende topic

Creablaster

IK had even een vraag gewoon voor de zekerheid ik heb megane coupe uit 97. Als ik dan xenon wil bestellen moet ik toch gewoon h1 hebben? en wat is aanteraden?

Mvg Robert

Benjamin Renon

Wil je ze in je orginele lampen zetten? Dan heb je een grote kans op strooilicht en veel knipperende tegenliggers.

Maar wil je het persé dan moet je even kijken of je lamp een schotje heeft of niet. Met schotje is H1, zonder schotje H4.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Creablaster

Strooilicht wat bedoel je daarmee?

Colin

Vals licht. Licht wat verloren gaat en ergens anders heen schijnt.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

nd-photo.nl

Heb ik ook last van, heb mn lichten op standje 3 (met H4 Xenon btw) en nu knippert niemand meer. Ik maak gebruik van de standaard koplampunits. Welke koplampen zouden dit oplossen (voor niet al teveel geld)?

meganemaarssen

ik heb nooit last gehad van mensen die er last van hadden..

gewoon niet hoger gaan dan 4300K...
op naar een RS...Look dan....;)

Creablaster

Ja de rede dat ik er xenon in wil is omdat me voorkant wel aardig pittig verlaagd is en me achterkant is standaard. Daardoor heb ik echt weinig licht.

paikey

Dat probleem los je niet me xenon op denk ik........
Want op me xenon moet je je lampen fatsoenlijk afstellen anders heb je er nog niks aan.
Maar zoals hier boven al word gezegt,is da kans op strooi licht groot omdat de lampen glaze niet helder zijn,
dit is dan weer op telossen door ee set angle of devil eyes erin te zetten !-!

Rick Santbergen

Citaat van: Creablaster op 27 oktober 2010, 12:07:57
Ja de rede dat ik er xenon in wil is omdat me voorkant wel aardig pittig verlaagd is en me achterkant is standaard. Daardoor heb ik echt weinig licht.

Oplossing: Verlaag je achterkant?
Anders heb je xenon die richting de grond schijnt ipv normale lampen die richting de grond schijnen.

Stefan

Is idd geen goede oplossing natuurlijk :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev