Advertenties


Forum dames!

Gestart door Nicole, 24 oktober 2010, 22:58:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Ja mijn familie gaat gelukkig allemaal goed! Hebben we ook heel wat aan! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sjerrie

Dat is fijn!

Zolang het glas maar half vol is ;)
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

he wat leuk nog een paardeliefhebber nicole  !-! ook zelf een paardenbezitster o dat nou net weer niet ??
wat een verhaal zeg over je schoonfamilie bah bah moet er niet aan denken zo
ik spreek mn schoonfamilie heel weinig daarom gaat het ook zo gezellig enk ik hahaha

Nicole

Nee helaas geen eigen paarden meer.. :neen:
Heb in 2007 een stage ongeval gehad, en heb daarna 1 jaar niets meer kunnen doen met paarden, en moest de opleiding stopzetten (deed toen paardenhouderij)..
En toen heb ik eind 2007 ook mijn paard verkocht.. Heb er 2 gehad, een werd alleen volledig kapot getrapt, kon toen geen stalling vinden hier in de buurt, dus heb een heel goed thuisje kunnen vinden waar ik nog regelmatig heen mag !-!
En de ander heb ik moeten verkopen na mijn stage ongeval, omdat ze nog maar 3,5 was, en net in haar leer periode zat..
Zij loopt nu in Zweden. Y
Nu heb ik 2 verzorgpaarden, waar ik overigens ook heel blij mee ben haha! :P


Ja die schoonfamilie is wat hé haha! :P

Haha dat wil inderdaad ook wel eens goed zijn, elke niet te veel spreken/zien, dan gaat het ook wel goed. Y


Maar jij bent dus ook een paardenliefhebber? !-! Wel eigen paarden?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!


Rebecca Fontijn

ja ik ben wel trotse bezitster van een mooie merrie half tinker half draver die in mei 3 word......
maar afgelopen zomer tijdens een lekkere buiten rit in frankrijk van het paard gevallen en dus verschillende breuken aan mn pols op gelopen daar met spoed geopereerd en nu uiteindelijk heb ik dystrofie ... waardoor ik dus tweede kerstdag mn paardekind naar frankrijk heb gebracht om zelf rust te hebben met mn pols
ze is nog wel van mij maar ik zal af moeten wachten of ik ooit nog wat kan en mag  :?









Nicole

Oh dat is ook verschrikkelijk om mee te maken!
Hopen dat je ooit weer met je paardje aan de slag kan!

Is ze wel bont? Ben gek op bonte paarden haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

#97
Deze merrie had ik eerst, was bij mij 2,5 jaar.
Dit is afgelopen augustus, toen ik haar weer opzocht bij haar huidige eigenaresse:


En deze fries heb ik gehad, maar wel een duiveltje!:



En deze 2 dames rijd ik nu:
http://nl.tinypic.com/m/dzi5pz/2
http://nl.tinypic.com/m/dzi5qu/2

en

http://nl.tinypic.com/m/dzi5us/2
http://nl.tinypic.com/m/dzi5vt/2

onderste is daar net onder het zadel
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

nee mijn dame is niet bont heeft gewon de bruine kleur van mama en toch wel e bouw van paps

ik ga hopen en dimen dat mn pols weer normaal gedrag gaat vertonen  :?

Nicole

Dat is ook appart! Paps is de tinker?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

ohh zie nu dat mn bericht wat letters mist  :? maar je kon het lezen ..
ja paps is de tinker en mama was een vrij goede baan draver met goede referenties zover ik gehoord heb ..
je kan ook wel aan dr loop zien waar ze vanaf komt maar als je dan dr gedrag ziet is het ook veel van dr paps
zal binnenkort ff foto proberen te plaatsen

en nu ik het over haar heb krijg ik helemaal een raar gevoel want sja ze staat nu wel 1250 kilometer hier van daan  :cry:

sjerrie

Ahh, heb zelf nooit een eigen paard gehad, maar heb wel mn beesten kindje een half jaar moeten missen, das nooit leuk.

Trouwens mooie paarden!

Hebben jullie meer beesten thuis?
~Just got Maggied~

Nicole

Dankje! Y

Thuis hebben we alleen nog een Labrador, en een konijntje :)

Jullie verder ook nog dieren thuis?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Heb nog even foto's gezocht van onze labrador en ons konijntje!

Joep


en ons konijn (nog geen naam, hebben we morgen pas een week :P )
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sjerrie

Ahhhhh ik heb altijd een knijntje willen hebben :).
Momenteel geen beestjes bij ons, ik had een kater, Gomezz. Jammergenoeg was hij zo ziek dat ik hem heb moeten laten inslapen toen hij 2,5 jaartjes oud was, moeilijkste beslissing ooit en daardoor hebben wij voorlopig ook geen behoeften aan een huisdier. Heb bij mijn ouders thuis 2 Siberische huskies gehad, een dwerg papegaai een schildpad en heeeeeel veel visjes.
Mn vriend Den heeft een Herder gehad, maar die zit nu in het Amerikaanse leger:) en zijn paard is al een flinke tijd geleden overleden.

Nu hebben we voorlopig besloten weer aan dieren te beginnen als we het gezin gaan uitbreiden :).

Zal eens kijken of ik foto's kan uploaden met mn iPhone.
~Just got Maggied~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev