Advertenties


Forum dames!

Gestart door Nicole, 24 oktober 2010, 22:58:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn


Rogier

volgens mij kan je deze topic net zo goed sluiten, want na een bepaalde tijd wordt hier toch niks meer verteld ;)

Benjamin Renon

Maar als je ze bij elkaar zet dan praten ze je de oren van de kop. :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rebecca Fontijn

wat hebben de heren weer een grote mond pfff

sjerrie

Nou vooruit dan, een dames onderwerp :)
Ik ben nieuwsgierig naar fam en schoon fam kijkend, of het nou vaker voorkomt dat je je eigen nagels doet of dat je het laat doen of natuurlijk dat je ze helemaal niet doet :p

Is dat een leuk onderwerp mss?
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

zo sjerrie heeft een onderwerp ...... ik heb zowel een leuke fam als schoonfam , en mn nagels doe ik zelf als ik daar zin in heb heb tenslotte niet voor jan dinges mn papieren gehaald oor nagelstyliste  :q maar moet er wel zin in hebben want het is niet zomaar gedaan ... goed geantwoord ??

Floortje

Mijn eigen familie zie ik nou niet egt veel, behalve me ouders die wonen 3km verder op haha .

Mijn schoon famillie zie ik vaker en is ook gezellig.

Tja nagels als ik er aan denk doe ik ze een keertje lakken, maar echt naar de pedicure nooit gedaan.
Wel een Gel nagels laten zetten zag er toen leuk uit.

En jou Famillie en nagels Sjerrie ?

sjerrie

Ik doe mn nagels zelf. Tot grote jaloezie van de nagelbijters.
Heb wel vaak plastic plaknagels gedaan omdat ik die plaatjes erop zo leuk vond maar moest mn eigen nagels korter maken daarvoor lol.
Ik heb nu eindelijk stickertjes gevonden bij de Douglas, dus doe het weer lekker zelf, super leuk!!
Meestal french of rood.

Beide kanten van de familie super, alle twee compleet anders, maar wel lekker open en spontaan.
Met mn schoon moeder ga ik vaak wii-en, dance dance revolution, hardstikke melig spel en goed voor de lijn hihi.
~Just got Maggied~

Nicole

Schoonfamilie laat ik het maar niet over hebben :neen:
Schoonmoeder en schoonzusje hebben samen in totaal rond de €4500 - €5000 gejat van Roy (vriendlief), lang verhaal hoe het gebeurd is, maar goed..
En m'n schoonvader is ook niet veel beter.. Roy werkte eerst bij hem op het bedrijf, maar werd nooit op tijd uitbetaald, kreeg later €100 per maand minder loon, maar zelf ging zijn pa wel lekker op vakantie, kocht een nieuwe caravan, kocht een nieuwe auto etc., betaalde vakantiegeld 6mnd te laat uit etc.
Verder was hij zo jaloers als ik weet niet wat, toen Roy mijn megane nog mee had naar het werk vroegen de klanten altijd wat mijn megane moest kosten, maar gingen nooit naar de auto's van zijn pa kijken die voor de verkoop waren, waardoor hij jaloers werd, en maar een kras over m'n auto heeft getrokken van iets meer dan 1 meter..

Verder heb ik zelf in ieder geval erg leuke ouders! En die staan wel altijd voor Roy klaar! !-!

En nagels, dat doe ik meestal plaknagels, maar heb ze meestal kort, omdat ik veel paardrij, en je anders steeds van die vieze randen krijgt die dan moeilijk schoon te krijgen zijn haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sjerrie

Oei dat klinkt niet best. Familie en collega's zijn is altijd gevaarlijk helaas.
En jaloezie kent helaas ook lelijke gezichten. Jammer dat het zo moet lopen.
Wegens jaloezie zie ik mn vaders kant ook zelden, hun verlies ;).

Met paardrijden ed is het inderdaad erg lastig om schone nagels te houden, in de zomer als ik de tuin doe, doe ik mn nagels ook minder :)

~Just got Maggied~

Nicole

Nee inderdaad, dat was ook de reden dat hij ontslag had genomen, in de hoop dat het beter zou worden, maar helaas bleef zijn pa ook gewoon daarna nog achterlijk doen, en toen hij ontslag nam moest hij nog langer op z'n loon wachten..

Ik vindt het wel jammer, had graag een goede band met mijn schoonfamilie gehad.. Maar ook de nieuwe vriendin van zíjn pa verpest veel, want eigenlijk mag hij alleen omgaan met haar 2 kinderen, maar zijn zijn eigen kinderen verschrikkelijk..
Als wij er toen eens waren (we hebben het een tijdje geprobeerd ermee om te gaan) sprak ze verschrikkelijk over Roy zijn zusje, maar als zijn zusje er was gingen er zulke verhalen over ons rond..

Ja met paardrijden zijn ze inderdaad moeilijk schoon te houden, vooral als je ook een paar keer per week naar de paarden gaat haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sjerrie

Familie kun je helaas niet kiezen, maar partner en vrienden wel :)
Zolang je elkaar hebt is een vervelende situatie vaak toch iets makkelijker. Gelukkig weet je dan wel dat jullie niet zo willen worden later. Maar vervelend dat je het zo moet leren.
Ik denk altijd heel positief, met dat soort dingeb word je als persoon en als stel toch sterker.
~Just got Maggied~

Nicole

Daar heb je zeker gelijk in !-! .
Al had ik het natuurlijk leuker gevonden als we normaal contact konden hebben, maar helaas!

Maar we zijn eigenlijk gelukkiger nu we geen contact hebben met ze!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sjerrie

Count your blessing and live by them :)

Als je in zo'n situatie zit ist vervelend, maar als je je keuze hebt gemaakt kun je alleen vooruit gaan :)
En ervaringen maken je tot wie je bent. Vaak een lange weg, maar een goede les.

Met jouw kant van de familie gaat het wel goed?
~Just got Maggied~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev